اختصاص ۱۶ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت در مازندران

اختصاص ۱۶ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت در مازندران

وی با بیان اینکه یکی از کارهای ماندگار شما در عرصه تعلیم و تربیت ارتباط خوب شما با معلمان و والدین دانش‌آموزان است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان می‌تواند به ما کمک کند چراکه بانوان دارای انضباط و نظم‌پذیری خاصی هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه نظم می‌تواند آینده آموزش و پرورش را به سر منزل خاصی که مورد اعتقاد ما است، برساند، افزود: بانوان حساسیت خاصی در کار خود داشته و امیدواریم در عرصه مدیریتی شاهد حضور بانوان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه بانوان همراه با مهربانی است و نگاه مادرانه و خواهرانه داشته و دلسوزی بیشتری برای انجام کار دارند که قطعا در محل کار عملکرد بهتری را رقم می‌زند، گفت: پشتکار و زحمات بانوان و سلیقه خاص آنان در نظام فکری منجر به نتیجه درخشان در نظام آموزش و پرورش می‌شود.

سعدی‌پور با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی باید در اختیار بانوان باشد، بیان کرد: بیشترین دانش‌آموز دختر و معلم خانم را داریم بنابراین ما باید در مرحله عمل به بانوان اجازه حضور و مشورت در عرصه‌های حساس مدیریتی در نظام آموزش و پرورش دهیم تا به راهکارهای درست دست یابیم.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران همچنین بیان کرد: داشتن بیان مسئله، تبیین مشکل و رصد مشکلات کمک حال برای ایجاد فکری نو و ایده جدید برای راه‌حل‌های ما در آموزش و پرورش خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از اختصاص ۱۶ هزار تسهیلات قرض‌الحسنه به شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه برای خرید تبلت به هر شهرستان داده می‌شود که توسط مدیر شهرستان پیگیری و با نظارت مدیر مدرسه ظرف ۳ روز با سود ۴ درصدی به حساب والدین واریز شود.

سعدی‌پور با بیان اینکه تمام آموزش ما در زمان شیوع کرونا فقط آنلاین نیست و از بستر تلویزیونی و شیوه درس نامه نیز استفاده می‌شود، ادامه داد: معلمان موکلف به دادن شیوه درس نامه‌ها را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت که از بستر فضای مجازی و تلوزیون بی‌بهره هستند، بوده تا تلاش کنیم آنان از تعلیم و تربیت جدا نشوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در پایان گفت: این نهاد یک کارخانه انسان‌سازی است که در آن فخر و تکبر جایی ندارد و استفاده از ظرفیت‌ها و مشاوره باید در  اولویت قرار گیرد.

اخبار مرتبط

وزیر علوم درگذشت نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

0 نظر

ارسال نظر

capcha