افزایش دوبرابری وقف در مازندران

افزایش دوبرابری وقف در مازندران

وی با بیان اینکه آمار وقف در نیمه نخست سال گذشته ۵۷ مورد بوده است، افزود: تعداد موقوفات استان بیش از ۱۴ هزار فقره بوده و سند دار شدن ۳۳۵ رقبه و دریافت سند کاداستر برای ۲۷۰ موقوفه از دیگر عملکرد اداره کل اوقاف مازندران در سال جاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در سال جاری ۱۱۶ وقف جدید در استان ثبت شده که نسبت به سال قبل دو برابر شده است، افزود: یک واقف در استان ۷۰ میلیارد تومان از اموال خود را وقف کرده است.

 حیدری جناسمی با بیان اینکه وقف جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود، یادآور شد: وقف مبازه با اختلافات طبقاتی و پیوندی با سرچشمه حیات بوده و امور دنیوی را رنگ بقا و جاودانگی می‌دهد و دراین راستا  توزیع حدود ۱۰۰ هزار بسته کمک مومنانه در بین خانوارهای کم درآمد و بی سرپرست استان از زمان شیوع کرونا تاکنون انجام شده است.

وی اجرای طرح جامع در ۷۰ امامزاده استان را از برنامه های عمرانی در این بخش برای سال جاری اعلام کرد و گفت : علاوه بر این با وجود کاهش درآمد امامزادگان در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا مرمت ۱۷۰ امامزاده نیز در دست اجراست و پیشرفت فیزیکی این طرح ها نیز به بیش از ۷۰ درصد می رسد.

اخبار مرتبط

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

اعمال معافیت‌های ویژه در پرداخت پذیره اماکن وقفی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha