زندانی بلاتکلیف در مازندران نداریم

زندانی بلاتکلیف در مازندران نداریم

این مقام عالی قضائی بابیان اینکه خوشبختانه در استان مازندران زندانی بلاتکلیف نداریم افزود: هدف اصلی دستگاه قضائی استان، کاهش جمعیت کیفری است که باید رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های سراسر استان، آن را در دستورکار قرار داده و حتی الامکان در چارچوب موازین قانونی از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند.

این مقام قضائی در ادامه صحبت‌های خود به موضوع اقدامات و برنامه‌های این استان در خصوص غربالگری زندان‌های استان و کاهش تعداد زندانیان اشاره کرد و از رؤسای حوزه‌ها خواست با نهایت تلاش نسبت به غربالگری زندانیان اقدامات لازم را معمول کنند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه این دیدار تصریح کرد: فضای زندان باید به گونه‌ای باشد که مددجو را نه در مسیر اشتباه بلکه در یک مسیر درست و اصلاح قرار دهد و ایجادچنین فضایی تنها با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های بازپروری قابل اجرااست.

عالی‌ترین مقام قضائی استان در ادامه افزود: ایجاد بستر مناسب برای فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی و حمایت و تشویق زندانیان سبب می‌شود تا علاوه بر تزکیه نفس و تعالی روح، استعداد مددجویان در راه درست و مثبت متمرکز و به کار گرفته شود.

رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار ضمن دیدار با حضور هیأت همراه ضمن گفتگوی چهره به چهره با زندانیان دستورات لازم جهت رفع مشکلات زندانیان تا حصول نتیجه صادر کرد.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha