تاکید بر تکمیل و تجهیز پروژه‌های فرهنگی و هنری مرکز مازندران در سفر نوبخت

تاکید بر تکمیل و تجهیز پروژه‌های فرهنگی و هنری مرکز مازندران در سفر نوبخت

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌های گوناگون افزود: تاکنون توانستیم باوجود کمبودها و مشکلات موجود، فعالیت‌های خلاقانه‌ای نظیر برنامه‌های متعدد در فضای مجازی، نمایشگاه‌های آنلاین هنری، تئاتر مجازی و سایر  را انجام دهیم که مورد استقبال ویژه مردم استان نیز واقع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین در ارتباط با مسائل دیگر فرهنگی، به ویژه منطقه ساری و میاندورود با این نماینده به بحث و گفت‌وگو نشست.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار با  سپاس از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به‌ویژه در ایام فراگیری ویروس کرونا و آرزوی توفیق بیشتر در اجرای مأموریت‌های فرهنگی و هنری، با اعلام حمایت‌های همه جانبه، بخش فرهنگ و هنر را از بخش‌های مهم جامعه برشمرد و گفت: ارتقاء فرهنگ و هنر در سطح ملی و استانی از دغدغه های ماست و می‌کوشیم در این راه تمام حمایت‌های لازم را اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه خط مشی ما بنا بر مسائل راهبردی فرهنگی هنری کشور استوار است افزود: در راستای حمایت‌های جدی رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را با تکیه بیشتر به فرهنگ و هنر بر می‌داریم، به ویژه اینکه در سفر اخیر نوبخت به ساری، پروژه‌های عمرانی فرهنگی هنری همچون تالار مرکزی و کتابخانه، با پیگیری‌های مجدانه در صدد تکمیل و تجهیز آنها هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری‌های مستمر، مطالبات فرهنگی و هنری استان برای ما اولویت خاص دارد و یقین داریم با استفاده از ظرفیت‌های موجود، تولید آثار فرهنگی و هنری از غنای مفهومی بیشتری برخوردار خواهد شد.

اخبار مرتبط

ماموستا ملا محمد محمودی: واقعه عاشورا نه یک حادثه بلکه یک فرهنگ است

شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در حوزه مد و لباس معرفی شد

ضرورت ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی برای ارتقای معنویت در جامعه

0 نظر

ارسال نظر

capcha