جهاد از جنس اربعین

جهاد از جنس اربعین

بین روزهای عزاداری اربعین امروز جلوه خاصی به خود گرفت و مهربانی و همدلی چاشنی عزاداری‌ها بود و برای همیشه عزاداری‌ها را ماندگار کرد.

 

گروه‌های جهادی، هیأت‌های عزاداری، موکب‌های عزاداری و سایر این روزها درحال پیشی گرفتن از یکدیگر در مهربانی هستند؛ چراکه اثرات کار خیر را درک کردند و بیشتر در این زمینه ترغیب شدند.

تمامی ۲۸ موکب مازندران در زمینه کمک‌های مومنانه، عزاداری‌ها و کارهای جهادی اقدامات موثری داشتند که از جمله آن به خدمات موکب بیعت حسینی ساری می‌توان اشاره کرد که در روزهای نخست کرونا کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردند و طی هشت ماه گذشته دامنه خدمات خود را نه تنها محدود نکردند بلکه گسترش دادند.

 

محمدصادق محمدی‌کیادهی مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، می‌گوید: از روزهای نخست کرونا تاکنون توانستیم هزار و ۱۰۰ بسته کمک مومنانه را تا قبل از آغاز محرم و ۴۰۰ بسته غذایی را در دهه نخست محرم بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

وی با اشاره به پخت یک‌هزار پرس غذا روز اربعین، افزود: اطعام‌دهی در دهستان پشت‌کوه چهاردانگه، روستاهای قلعه‌سر، کوات و کردمیر به همراه اهدای ماسک و موادضدعفونی صورت گرفت.

مدیر موکب بیعت حسینی شهرستان ساری به بازسازی سقف خانه‌های محروم در روستای کردمیر اشاره کرد و گفت: بحث تعمیرات خانه محروم در روستای قلعه‌سر از جمله لوله‌کشی، برق‌کاری و کاشی‌کاری نیز در دستور کار قرار دارد.

 

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین به‌مناسبت اربعین پروژه آب‌رسانی به مزارع کشاورزی به مساحت ۴۰ هکتار و ساخت خانه محرومان دهستان پشتکوه محروم چهاردانگه را در دستور کار داریم.

 

اخبار مرتبط

40 اتوبوس رایگان زائران اربعین مازندران را مرز مهران منتقل می‌کنند

انجام ۱۴ سورتی پرواز از مازندران به عراق در ایام اربعین

6200 واحد صنفی ساری پایش شد/ معرفی 575 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha