هدیه شیرین بیمار به پزشک خانواده پاسخگو

هدیه شیرین بیمار به پزشک خانواده پاسخگو

شهر ساری یکی از شهرهایی است که از ظرفیت پزشک خانواده برخوردار است به این صورت که در هر منطقه یک پزشک خانواده فعالیت داشته و افراد آن محله را زیرپوشش درمانی قرار می‌دهد، البته لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانع از حضور بی موقع در مطب شد، از این رو ارتباط با پزشک خانواده در مواقع غیرضروری به ارتباط تلفنی و مجازی تبدیل شد.

یک پزشک خانواده در ساری با شیوع کوید ۱۹، با همه افراد تحت پوشش مطب تماس گرفته و ضمن جویا شدن احوالات‌شان نکات ضروری را گوشزد کرد، همچنین در فضاهای مجازی، به خصوص واتساپ و اینستاگرام با راه‌اندازی گروهی اقدام به پاسخ دادن به سوالات و شبهات بیماران کرده است.

 

پاسخگویی به بیماران و مردم محدود به زمان و مکان خاصی نبود، روزانه، شب حتی نیمه‌شب، به سوالات مردم پاسخ می‌داد، همچنین اگر افراد تحت پوشش پزشک خانواده نباشند جوابگو بود چرا که حس و حال و نگرانی‌شان را درک کرده و هدف را بر روی کاهش اضطراب بیماران می‌گذارد.

گاهی بیماران ترسیده‌اند یا بر اثر تلقین حال‌شان بد شده است، از این رو پاسخگویی به‌موقع و ارائه اطلاعات درست می‌تواند کارساز بوده و به رفع مشکلات بعدی کمک کند، مهم‌تر اینکه از شیوع این ویروس خطرناک جلوگیری کرده که خوشبختانه این اقدامات تا حدودی موثر بوده است.

حالا این پزشک خانواده هدیه‌ای از جانب یکی از بیماران که سوالات زیادی در فضای مجازی ارسال می‌کرد و این پزشک نیز سعی کرد؛ حتی یک سوال را بی‌جواب نگذارد، دریافت کرده است.

 هدیه به این پزشک یک ظرف عسل به همراه یک برگه بود که متنش به شرح زیر است؛
دکتر عزیز و گرامی سلام خدا قوت خسته نباشید ان شالله؛

امیدوارم در همه جنبه‌های زندگی موفق و سلامت روحی و جسمی محیا باشید، از زحمات جنابعالی در فضای مجازی و پاسخ‌گویی صادقانه با صبر و حوصله شما کمال تشکر را دارم، مایه افتخار چهاردانگه هستید.

مقداری عسل اگرچه کم است ولی باور و ایمان داشته باشید که کار اینجانب بوده و دارای کمترین مواد شیمیایی و از گیاهانی چون؛ گون، یونجه، آفتابگردان و گیاهانی دیگر تهیه شده است و اصلا از مواد افزودنی همچون شکر استفاده نشده است.

این عسل کاملا طبیعی است و قابل شما را ندارد، ببخشید که نمی‌توانم بیشتر از این‌ها تقدیم کنم چون تولید عسل توسط خودمان صورت گرفته و مورد مصرف خودمان و خانواده است، امضا تاریخ و تمام.

به گزارش فارس: کار قشنگ و زیبای این بیمار بهانه‌ای شد تا این گزارش تهیه و منتشر شود، امیدواریم همه پزشکان دلسوز بتوانند رضایت بیماران و در پی آن سلامتی را بر جامعه به ارمغان بیاورند.

اخبار مرتبط

قدردانی از پزشکان خانواده در خط مقدم مبارزه با کرونا/ اعلام شماره تلفن توسط آقای دکتر

پزشکان خانواده مازندران در نوروز به خط شدند

شهروندان مازندرانی تلفنی با پزشکان خانواده خود تماس بگیرند

0 نظر

ارسال نظر

capcha