رونمایی از کارت منزلت سالمندان در آمل

 رونمایی از کارت منزلت سالمندان در آمل
اسفندیاریان با اشاره به اهدای کارت برای حدود ۴۰۰ نفر از سالمندان شهرستان آمل در مرحله نخست افزود: سالمندان این شهرستان با بیش از ۶۵ سال سن، می‌توانند از مزایای رایگان و تخفیفی کارت منزلت در قالب بسته‌های حمایتی و تشویقی پشتیبانی شده توسط اداره‌های دولتی و خصوصی، استفاده کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل، تخفیف ویژه یا رایگان از خدمات حمل و نقل عمومی درون شهری، سالن‌های سینمایی، دوره‌های آموزشی مراکز فرهنگی، سالن‌های ورزشی و استخرها، کتابخانه‌های عمومی، خدمات بهداشتی و درمانی، هلال احمر، بازدید از موزه‌ها و دیگر خدمات را از ویژگی‌های این کارت برشمرد.

ا

سفندیاریان با تاکید بر مورد توجه قرار گرفتن کارت منزلت سالمندان و ارتقای خدمات آن توسط مدیران شهری گفت: بیش از ۱۰ درصد جمعیت جامعه را سالمندان تشکیل داده و در سال‌های اخیر این آمار رو به افزایش بوده و تا دهه‌های آینده حداقل، یک چهارم جمعیت کشور را شامل خواهد شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان آمل، بزرگان و کهنسالان هر منطقه و کشوری را پشتوانه اعتباری آن‌ها عنوان کرد و افزود: بر اساس فرهنگ کشورمان، پاسداشت ریش سفیدان و سالمندان امری واجب محسوب می‌شود.
 

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha