نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم فداکار آستارایی اهدا کرد

نویسنده مازندرانی کتاب خود را به معلم فداکار آستارایی اهدا کرد

سومین کتاب این نویسنده مازندرانی با عنوان «بازیابی و پرورش خلاقیت در کودکان» در یک‌هزار نسخه توسط انتشارات هاوژین به قیمت ۳۵ هزار تومان در ساری به چاپ رسیده که شیرینی اهدای کتاب به پرچم‌دار سنگر تعلیم و تعلیم، مسیر طولانی ساری به آستارا را برای این نویسنده خوش‌ذوق، کوتاه کرده است. 

نویسنده کتاب بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان در جریان اهدای این کتاب به معلم آیلاند آستارایی با بیان اینکه بین استان مازندران و گیلان مراودات فرهنگی زیادی وجود دارد، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش مازندران و گیلان از پیشنهاد بنده مبنی‌بر اهدای کتاب به معلم فداکار آستارایی استقبال و از آن حمایت کردند.  

عنایت داوودی با بیان اینکه نخستین کتاب خود را به معلم پایه اول ابتدایی تقدیم کرده‌ام، تصریح کرد: همه یاید گرفته‌ایم قدردان افرادی باشیم که با تمام سختی‌ها و مشکلات برای تعلیم و تربیت ما زحمت کشیده‌اند و قدرانی از زحمات ۳۰ ساله آن‌ها یک تکلیف شرعی و الهی بر دوش ما است.

نویسنده خوش‌ذوق مازندرانی پس از اهدای کتاب خود به معلم آیلاند آستارایی، لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازنداران را به ایشان تقدیم کرد و گفت: بنده به نیابت از فرهنگیان و مردم استان مازندران امروز اینجا حضور دارم تا شاگردی کسی را بکنم که در سخت‌ترین شرایط‌ممکن دست از آموزش نکشید.

مجید علی‌پور رئیس اداره روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم آیلاند آستارایی، اقدام شهیمه صفایی را در استفاده از ابزارهای نوین آموزشی توأم با صداقت دانست و اظهار کرد: این اقدام صفایی، برکات زیادی را برای آموزش و پرورش به همراه داشت.

پینار الوان‌پور یکی از دانش‌آموزان شهیمه صفایی در پایه ششم ابتدایی که هم‌اکنون در دبیرستان هیأت‌امنایی شهید علی‌انصاری مشغول تحصیل است نیز با حضور در جایگاه، در وصف زحمات 48 ساله معلم فداکار خود به دکلمه‌خوانی پرداخت و با بهترین الفاظ آموزگار سال قبل خود را خطاب قرار داد.

سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا نیز در جریان تجلیل از زحمات معلم آیلاند آستارایی اظهار کرد: آموزش و پرورش تداوم آموزش در فضای مجازی و شکل‌گیری شبکه اجتماعی دانش‌آموز را مرهون فعالیت‌های این معلم فداکار در دوران کرونایی می‌داند که باید قدردان آن باشیم.

به گزارش فارس، «عنایت داوودی» از نویسندگان خوش‌ذوق مازندرانی در مقدمه سومین کتاب خود تحت‌عنوان «بازیایی و پرورش خلاقیت در کودکان» به اسم «شهیمه صفایی» معلم آیلاند آستارایی اشاره و از زحمات ۴۸‌ساله ایشان در سنگر تعلیم و تربیت قدردانی کرده‌اند.

اخبار مرتبط

رشد ۵۰ درصدی چاپ کتاب در مازندران

رشد 50 درصدی چاپ کتاب درمازندران

اعلام فهرست راه‌یافتگان به مرحله نهایی پویش کتابخوانی نشاط نوروزی با کتاب

0 نظر

ارسال نظر

capcha