ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

ابتلای 11 بازیکن والیبال هورسان به کرونا

وی تصریح کرد: در هفته دوم مقابل شهروند اراک به دلیل مشکلات تیم شهروند بازی برگزار نشد و سه بر صفر پیروز شدیم و در هفته سوم استراحت داشتیم اما در هفته چهارم بازیکنان کلیدی تیم مصدومیت داشتند و بازهم نتوانستم از ترکیب تیم استفاده کنم و متاسفانه سه بر صفر مقابل اردکان شکست خوردیم.

سرمربی هورسان رامسر با اشاره به ترمیم و بازسازی سالن شهید صدر رامسر گفت: تلاش‌های زیادی از سوی هیأت والیبال و اداره ورزش رامسر صورت گرفت تا این کار استارت بخورد که جای تقدیر دارد.

باقرزاده با اشاره به اقدامات هیأت والیبال رامسر در این چند سال اخیر افزود: واقعا در این سال‌ها والیبال رامسر رشد بسیار خوبی داشته است سال قبل در لیگ دسته اول و امسال در لیگ برتر حضور داریم، گل‌علیپور رئیس هیأت والیبال رامسر از تیم‌ها و بازیکنان والیبال حمایت خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ با شروع کار هیأت جدید تحولاتی بنیادی در والیبال رامسر آغاز شد، انگیزه بالایی در شروع کار وجود داشت و همین امر باعث شد و همان موقع گفتم ۵ سال آینده والیبال شهرستان رامسر را در بالاترین سطح خواهید دید ، در آن موقع هیچ امکانات سخت افزاری وجود نداشت یعنی از صفر به چنین جایگاهی والیبال رامسر رسید البته از گذشته لطیف‌زاده و حلاجیان زحمات زیادی برای والیبال شهرستان کشیدند.

وی در پایان متذکر شد: بنده به شخصه و با علم کامل به این موضوع تنها کسی والیبال رامسر را در این جایگاه حفظ کرده و عدم حضورش لطمه سنگینی به این ورزش پر طرفدار خواهد خورد شخص آقای گل‌علیپور هست چرا که همه ورزشکاران احترام خاصی به شخص ایشان قائل هستند و با تمام مشغله کاری تمام مسائل را به دوش خود می‌کشند.

اخبار مرتبط

خروج مازندران از منطقه قرمز کرونایی

کرونا رنگ دو شهرستان مازندران را قرمز و نارنجی کرد

افزایش بیماران بستری کرونایی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha