کاهش قدرت سرایت ویروس کرونا در استان‌های کمتر مسافرخیز

کاهش قدرت سرایت ویروس کرونا در استان‌های کمتر مسافرخیز
دکتر سید عباس موسوی با بیان اینکه برخی از اقدامات استان در کل کشور الگو برداری شده است، گفت: استان‌هایی که جمعیت آن ارتباطات کمتری با سایر استان‌ها دارند آسیب پذیری کمتری دارند.
او به توسعه زیر ساخت‌های حوزه دانشجویی سال‌های اخیر در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار کننده جشنواره‌های دانشجویی کشوری متعددی است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تدوین نقشه جامع پردیس اشاره کرد و افزود: در کمتر منطقه‌ای از کشور ۱۰۰ هکتار به پردیس دانشگاهی اختصاص پیدا کرده است که این موضوع یک پتانسیل برای کشور است.
دکتر موسوی با تاکید بر اینکه دانشجویان سرمایه‌های اصلی دانشگاه هستند، گفت: باید در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود تا جوانان در این حوزه آسیب پذیر نباشند و نباید محدودیتی برای فعالیت در حوزه فرهنگی داشته باشیم.
او به برگزاری کرسی آزاد اندیشی اشاره کرد و افزود: علیرغم تاکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها اقدامات مناسبی انجام نشده است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان و توسعه زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: بزرگترین خوابگاه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و به بهره برداری رسیده است.
دکتر حق شناس ادامه داد: مجموعه ورزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که کمتر از ۱۱ ماه احداث شد از نظر امکانات و تجهیزات نسبت به مجموعه ورزشی سایر دانشگاه‌ها نادر است.
او به احداث و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری دانشگاه اشاره کرد و گفت: ۱۳ کانون دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می‌کنند.
دکتر حق شناس افزود: با توجه به کمبود فضای مناسب در این حوزه، احداث این مرکز می‌تواند مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی این کانون‌ها باشد و امیدواریم ساخت آن قبل از پایان دولت به بهره برداری برسد.

اخبار مرتبط

سپاه نکا آماده مقابله با موج دوم ویروس کرونا در منطقه است

افزایش بیماران کرونایی و بستری در مازندران/ افراد بدون ماسک، دشمن شهروندان

مازندران به مرز هشدار کرونا رسید؟

0 نظر

ارسال نظر

capcha