برپایی متفاوت آیین بزرگداشت روز سرباز در مازندران

برپایی متفاوت آیین بزرگداشت روز سرباز در مازندران
معاونت نیروی انسانی فرماندهی انتظامی مازندران در این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور حداقلی سربازان وظیفه برگزار شد، با گرامیداشت روز سرباز، هدف از برگزاری این روز را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد.
 
سرهنگ باجان گفت: تجلیل از نقش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای بهینه ماموریت‌های نیروی انتظامی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.
 
سرهنگ باجان افزود: بخش بزرگی از وظایف نیرو‌های مسلح بر دوش جوانان برومند سرباز، این ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور است.
 
او به اقدامات این معاونت در حوزه کارکنان وظیفه اشاره و خاطرنشان کرد: بخشش اضافه خدمت ۱۶۳ نفر از سربازان وظیفه، جابجایی ۷۳ سرباز برای برطرف کردن مشکلات و تقدیر از ۲۵ سرباز نمونه و نخبه ناجا از جمله مهترین اقدامات این فرماندهی بود.
 
رییس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران هم در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این روزها یادآور حماسه آفرینی های جوانان غیور این مرز وبوم است که با مقاومت خود از تجاوز بعثی ها به خاک وطن جلوگیری کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غلامی افزود: ما جنگ را گرامی نمیداریم و جشن نمیگیرم بلکه دفاع را در برابر تجاوز گرامی میداریم.
او گفت: سربازان اسلام باید بیدار باشند و بدانند که ما برای دفاع از اسلام، دفاع از دین، دفاع از خاک و دفاع از استقلال این روزها را گرامی می داریم.
 
سرهنگ دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این آیین ضمن گرامیداشت روز سرباز، پای درد و دل و مشکلات سربازان نشست.
 
در پایان این مراسم از پدر شهید و جمعی از سربازان نمونه و نخبه تجلیل شد

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha