خروش مردم آمل علیه اقدام موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

خروش مردم آمل علیه اقدام موهن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

شرکت کنندگان با شعارهای " مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فرانسه ومرگ برمنافق" هتک حرمت به مقدسات مسلمانان و ساحت آسمانی حضرت محمد (ص) را به شدت محکوم و خواستار وحدت و انسجام جهان اسلام در برابر این توطئه و برخورد مجامع بین‌المللی با این توطئه شدند.

خروش ملت ایران درمقابل توهین به شعائردینی در همه دنیا

امام جمعه شهرستان آمل دراین تجمع اعتراضی این شهر گفت: ملت ایران همراه با ملت‌های مسلمان جهان در برابر توطئه‌های دشمنان و توهین آنها به قرآن و وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام ساکت نخواهد بود.

حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی افزود: در کشور سوئد قرآن مقدس را آتش می‌زنند و به مسلمانان اهانت می‌کنند در مقابل نیز مسلمانان نیز از پای ننشسته و نسبت به این عمل ننگین عکس العمل نشان دادند.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته در پی اقدام یک مجله منحوس فرانسوی که با حمایت اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها کاریکاتورهایی علیه وجود پیامبر خاتم منتشر کرده بود که خشم مسلمانان را بر انگیخت به طوری که عده زیادی کشته و شهید شدند و متأسفانه مجدداً این مجله فرانسوی با کمال بی حیایی این عمل منحوس را تکرار کرده است و جنایتکاران نیز به این اقدام افتخار می‌کنند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: هنگامی که رئیس جمهور جاهل فرانسه این جنایات را می‌بیند، عکس العمل وی در برابر این حوادث به گونه‌ای است توهین به حدود دو میلیارد مسلمان و کتاب مقدس را آزاد می‌داند اما اگر دانشمندان و پژوهشگران در مورد هولوکاست و مسائل دیگر مربوط به صهیونیست‌ها تشکیک کنند یا حتی سوال بپرسند باید منتظر جرایم سنگین این دولت و حتی حکم زندانی باشند.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: در طول یکسال گذشته مردم فرانسه به عنوان جلیقه زردها چقدر مصیبت دیدند و با اسلحه‌های غیرقانونی و غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دولت فرانسه این قبیل اقدامات را به عنوان دموکراسی و آزادی مطرح می‌کند. اگر کسی به طور مستقیم از آنها سوالی بپرسد بلافاصله وی را زندانی و مجازات می‌کنند.

وی تاکید کرد: دنیای اسلام، تشیع، طرفداران عدالت، مقاومت، شهید سلیمانی‌ها، امام خمینی‌ها باید هوشیار باشند و برای دفاع از منافع اسلام و امت اسلام یکپارچه دست در دست یکدیگر با قدرت در برابر توطئه‌های صهیونیستی استکباری بایستند و به طور قطع خداوند ملت مسلمان را یاری خواهد کرد.

امام جمعه آمل تاکید کرد: ملت ایران همراه با ملت‌های مسلمان جهان در برابر توطئه‌های دشمنان ساکت نخواهد بود و به نثار خون خود در راه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) افتخار می‌کند و هرگز تن به ذلت نخواهد داد چرا که پیرو امام حسین (ع) است و شعار هیهات من الذله را سر می‌دهد.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha