نظارت دقیق بر شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس مازندران

نظارت دقیق بر شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس مازندران

وی افزود: در امر نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام سطوح و حتی مدارس معاونین معین انتخاب شده اند که در مناطق مختلف استانی این نظارت ها را انجام می دهند و هرگونه کم و کاستی در این زمینه را گزارش می کنند و با هر گونه سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برخورد می شود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه هر گونه کوتاهی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس بر عهده آموزش و پرورش و در دانشگاه‌ها نیز بر عهده مسئولان این بخش از موسسات آموزشی کشوری است، تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم بهداشتی در مدارس برای پذیرش و حضور  فیزیکی دانش آموزان وجود دارد اما اجباری برای حضور دانش آموزان وجود نداشته و افرادی که نخواهند فرزندانشان را به مدرسه بفرستند، بستر آموزش مجازی برای آن ها فراهم شده است.    

حسین زادگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که عزاداری اربعین امسال، متفاوت و با شور و شکوه همراه است، گفت: بر اساس تصمیم مسئولان عراقی، در اربعین سال جاری به دلیل درگیری این کشور با ویروس کرونا، آن ها پذیرای هیچ زایری نخواهند بود و به طور طبیعی پیاده روی اربعین نیز برای سال جاری لغو شده است و در داخل نیز راهپیمایی نداریم اما مراسم عزاداری اربعین با شکوه همراه خواهد بود.  

استاندار مازندران با بیان اینکه آیین عزاداری اربعین در مازندران نیز همانند دهه اول ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود؛ ابراز امیدواری کرد  که هیئت‌های مذهبی در اجرای این آیین مذهبی نیز همانند دهه نخست محرم عمل کنند.  

وی با قدردانی از مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهارکرد: باید رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک با همین روند فعلی ادامه داشته باشد و صرفا با رعایت این پروتکل ها می توانیم بر کرونا غلبه کنیم و آمار بیماران را کاهش دهیم.  

استاندار مازندران افزود: نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی باید سفت و سخت در واحدهای صنفی ادامه داشته باشد و با متخلفان در این حوزه نیز از سوی دستگاه های متولی برخورد شده و واحدهایی که در رعایت پروتکل ها کم کاری می کنند در صورت تداوم باید تعطیل شوند.

اخبار مرتبط

تشدید نظارت بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی

0 نظر

ارسال نظر

capcha