تکمیل مرکز جامع خدمات درمانی منطقه محروم آمل

تکمیل مرکز جامع خدمات درمانی منطقه محروم آمل
سیدمحمد نظری با بیان اینکه بخشی از محوطه سازی و تجهیز پنجره اتاق وکار‌های جانبی آن باقیمانده است افزود: مرکز جامع خدمات درمانی منطقه امت آباد شهرستان آمل، ۱۳ آبان امسال و همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: این ششمین طرح درحوزه بازآفرینی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری آمل بوده که در مناطق کمتر توسعه یافته این شهرستان اجرا می‌شود. همچنین شهرستان آمل در سال‌های اخیر به ویژه دو سال گذشته، در حوزه اجرای طرح‌های خدماتی، بازآفرینی و بازتوانی شهری، جزء شهرستان‌های برتر مازندران به شمار می‌رود.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران به روند ساخت پارک ویژه معلولان در شهرستان آمل نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با حدود ۶۰ درصد پیشرفت درحال ساخت بود اما به علت اینکه در طرح‌های دارای اولویت امسال نبوده، اعتباری برای آن پیش بینی نشده است.

نظری گفت: تلاش می‌شود تا حداقل ۳۵۰ میلیون تومان از سرجمع اعتبار‌هایی که دیگر استان‌ها جذب نکرده اند، برای تکمیل طرح نیمه کاره پارک معلولان شهرستان آمل اختصاص یافته و تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، روند اختصاص و نیز جذب بودجه برای طرح‌های عمرانی بسیارکم بوده و باید طرح‌ها را با اولویت و پیشرفت فیزیکی بالا، تعیین تکلیف کرد.
 

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha