والدین شهدا بهترین آموزگاران تربیتی هستند

 والدین شهدا بهترین آموزگاران تربیتی هستند

وی افزود: مادران عزیز شهدا فرزندان شجاع، مجاهد و بابصیرت تربیت و پرورش دادند تا در راه اسلام و در جنگ و نبرد با باطل و دشمنان و دفاع از حقانیت نظام به شهادت برسند و این فرهنگ و الگوپذیری متاثر از مکتب قرآنی و بر گرفته از اعتقادات دینی این عزیزان بوده است که به این درجه از ایمان رسیدند.


مظلومی گفت:مدل تربیتی که مادران شهدا برای تربیت فرزندانشان کشیده‌اند نیاز جامعه امروز ماست، زیرا مادران شهدا روایت‌های بسیار زیبایی از زندگی‌شان دارند که با مفاهیم دینی ما منطبق است. والدین شهدا بهترین آموزگاران تربیتی هستند که به خوبی می‌توانند فرهنگ شهدا را برای آیندگان بازگو کنند و این امر زمانی تحقق پیدا می‌کند که همه ما به وظیفه خود در برابر این گنجینه‌های ارزشمند عمل کنیم و به توصیه‌های آنان گوش فرا دهیم و از شهدای آنان فاصله نگیریم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تاکید بر دیدار و عیادت با ایثارگران بویژه والدین شهدا، گفت:پیمودن راه شهیدان و اشاعه فرهنگ آنان باید از روی دل و با اخلاص همراه باشد. هر قدر به دیدار پدران و مادران عزیز شهدا برویم و از آنان سپاسگزاری کنیم در مقابل آن همه عزت و بزرگی این عزیزان ناچیز است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha