راه اندازی مدرسه تلویزیونی استانی در شبکه مازندران

راه اندازی مدرسه تلویزیونی استانی در شبکه مازندران
سعدی پور مدرسه تلویزیونی را تجربه موفق آموزش غیرحضوری در سال تحصیلی گذشته دانست و گفت: عدالت آموزشی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که صداوسیمای مرکز مازندران می تواند با تقویت زیر ساخت‌های تلویزیونی در استان؛ مدرسه تلویزیونی استانی را هم به آموزش‌های رسانه ملی اضافه کند.

به گفته سعدی پور امسال ۵۶۰هزار دانش آموز و ۳۹هزار پرسنل فرهنگی آموزش و پرورش مازندران؛ در ۴۹۰۰مدرسه دولتی و غیردولتی ۳۳شهرستان و منطقه، سال تحصیلی را می‌گذرانند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز در این نشست از آمادگی شبکه استانی در اجرای مدرسه تلویزیونی استانی خبر داد و افزود: با ارائه نظام نامه آموزشی تدریس تلویزیونی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان؛ شبکه استانی هم به کمک مدرسه تلویزیونی آمده و برای تحقق عدالت آموزشی در کنار دیگر روش‌های آموزشی فعلی تلاش می‌کند.

برخی از معاونان حاضر در این نشست هم در خصوص اولویت‌های آموزشی تدریس تلویزیونی متناسب با دوره‌های ابتدایی، متوسطه و سوادآموزی، زمان پخش برنامه‌های تلویزیونی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی همزمان با آغاز و پایان تدریس تلویزیونی، اجرای صحیح نقش معلمی و شیوه‌های صحیح اجرا تبادل نظر کردند.

اخبار مرتبط

۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می‌کنند

بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

0 نظر

ارسال نظر

capcha