حضور شهدا در رزمایش مومنانه با برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و ۱۱۴ شهید ساری

حضور شهدا در رزمایش مومنانه با برگزاری شانزدهمین یادواره سرداران و ۱۱۴ شهید ساری

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال این یادواره با محوریت توزیع لوازم التحریر، غذای گرم، سبدکالا و جهیزیه با حضور حداقلی مهمانان و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به اینکه همه ساله توسط حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) یادواره شهدای بزرگی حداقل ۵ تا ۶ هزار نفر برگزار می‌شد، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا قادر به انجام این یادواره شهدا نیستیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله(ع) بخش مرکزی ساری تصریح کرد: با تصمیم ستاد یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ثارالله (ع) بر آن شدیم که با حداقل مهمان در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی انجام شود، محوریت کار را برای نیازمندان تغییر دادیم.

وی متذکر شد: با جمع‌آوری منابع مالی از سوی خیرین برای خرید لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند و سبد کالا برای مددجویان، جهیزیه برای نوعروسان، توزیع غذای گرم، و مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک برنامه‌ریزی شد.

نجفی خاطرنشان کرد: همه بسته‌ها با نام و یاد شهدا بین نیازمندان توزیع می‌شود تا بیانگر این موضوع باشد که این هدایای شهدا به آن‌ها است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله ساری در پایان اضافه کرد: سخنران مراسم مذکور حجت‌الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران بوده و مراسم به‌صورت زنده از شبکه‌های اینترنتی و اینستاگرام پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

توزیع ۵۰ بسته معیشتی کمک مومنانه در پنجمین مرحله

کمک مومنانه در بابل

کمک مومنانه میلیاردی در سه شهر مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha