لزوم توجه مازندران به اقتصاد درون‌زای برون‌گرا

لزوم توجه مازندران به اقتصاد درون‌زای برون‌گرا

وی افزود: در زمان فعلی آمریکای جنایتکار از هیچ کوششی برای به زانو در آوردن ملت ایران دریغ نکرده است و امروز بی‌شرمانه‌ترین، بدترین و سخت‌ترین تحریم‌های طول تاریخ دولت آمریکا  بر مردم کشور ما سنگینی می‌کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه امروز حتی داروی کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص و سرطانی در کشور ما نیز تحریم است، تصریح کرد: انرژی هسته‌ای و رعایت حقوق بشر کاملاً بهانه است، آمریکا با ماهیت جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد و هر روزی که مواردی برطرف شود موارد متعدد دیگری را روی میز خواهند گذاشت.

محسنی افزود: باید در کنار یکدیگر، هشیار و بیدار بود و به هر گونه اختلاف سلیقه‌ای که ما را از هدف غافل می‌کند توجه نکرد، تا بتوان به لطف خدا  مسیر تکامل را طی کرد.

وی بر خروج از نگاه سنتی تاکید کرد و گفت: امروز کشاورزی، صنعت، دامپروری و حتی گردشگری با نگاه سنتی پاسخ‌گوی نیاز مردم نخواهد بود و اگر رویکرد علمی نداشته باشیم، قطعاً چهل سال بعد به همین نقطه خواهیم رسید و باز حسرت خواهیم خورد.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر توجه به اقتصاد درون‌زای برون‌گرا، خاطر نشان کرد: باید ایمان داشت که هیچ دستی از آستین هیچ بیگانه‌ای برای بهبود وضعیت مردم ایران  مگر از آستین فرزندان همین مملکت بیرون نمی آید.

محسنی ادامه داد: کشور ما بهترین شرایط آب و هوای دنیا را دارد و یک درصد جمعیت و ۷ درصد ذخایر دنیا، معادن زیرزمینی و شرایط جغرافیایی بسیار غنی را دارد و مهم‌تر از همه اینها وجود نخبگان جوان در کشور است.

وی با بیان اینکه هنوز در آسفالت کوچه و پس کوچه‌ها و تأمین آب شرب مردم مانده‌ایم، افزود:  اشتغال جوانان تنها از راه توسعه پایدار اتفاق می‌افتد به غیر از آن اشتغالی که داریم زودگذر، کاذب و ناپایدار خواهد بود.

اخبار مرتبط

شکسته شدن رکورد جوجه ریزی مازندران با ثبت ۱۷.۴ میلیون قطعه

برگزاری همایش ملی اقتصاد ایران با محوریت کشاورزی مازندران

راه اندازی ۱۲ دهکده اقتصاد مقاومتی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha