بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی شرق خزر

بازدید فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی شرق خزر

 امیر سرلشکر موسوی در این دیدار و در جمع کارکنان این پایگاه ضمن خدا قوت و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، گفت: محوریت اداره مجموعه ها و پایگاه های نظامی باید بر اساس دین و اخلاق باشد و اخلاق و دین، باید محور حکومت و فرماندهی باشد.
وی تاکید کرد: باید به موضوع معنویت و نماز اول وقت توجه ویژه ای داشت و فرماندهان صداقت و درستی را سر لوحه کار خود قرار دهند.
 فرمانده کل ارتش همچنین گفت: روحانیون و همه فرماندهان باید دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه را در امور فرماندهی بعنوان تکلیف خود قرار دهند، زیرا اثرگذاری آن هزار برابر بهتر و برتر از روش های دیگر است.
امیر سرلشکر موسوی با اشاره به موضوع معیشت تاکید کرد: برابر برنامه ریزی های بعمل آمده، کارکنان آجا با کمک بنیاد تعاون ارتش باید صاحبِ خانه شخصی شوند و به فرموده مقام معظم رهبری، باید به وضعیت معیشت کارکنان توجه ویژه و خاصی داشته باشیم که ان‌شاءالله خبرهای خوبی در راه است.
فرمانده کل ارتش در پایان ضمن ارزیابی توانمندی ها و آمادگی عملیاتی مجموعه، از یکان های مستقر در پایگاه اعم از سایت راداری، عملیات ویژه، آشپزخانه، گروهان سربازی، نمازخانه و اسکله ناوتیپ سطحی بازدید کرد.
همچنین امیر سرلشکر موسوی، بمناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی، بطور سرزده در ایستگاه پدافند هوایی بهشهر حضور یافت و ضمن خدا قوت این روز را به آن‌ها تبریک گفت

 

اخبار مرتبط

هجوم مارها به سواحل شمال ایران | هشدار جدی به مسافران و مردم شمال

کرونا گردی در ساحل خزر! + عکس

0 نظر

ارسال نظر

capcha