پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم

پای واسطه‌ها را به ادارات باز نکنیم

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب خواستن مار را به انزوا بکشانند ولی خود به انزوا کشیده شدند و هیمنه و حیثیت دیپلماسی آمریکا شکسته شد، رفقا و رقبا، همه به او نه گفتند اکنون درحال دست و پا زدن است.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: در دل تحریم‌ها، علاوه بر پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی؛ سازنده سلاح‌های دفاعی بومی هستیم و اکنون موشکی ساختیم که عمق تلاویو را هدف قرار می‌دهد.

 

این مسوول همراهی مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و افزود: مردم همواره در کنار ما و بزرگترین پشتوانه نظام بوده و هستند و ما وامدار آنان هستیم.

شادمان با اشاره به توصیه امیر مومنان علی(ع)، خطاب به مدیران اظهار کرد: ما باید به کسانی‌که نمی‌توانند حرفشان را بزنند و در گرفتن حق خود، مظلوم واقع می‌شوند، کمک کنیم و پشتیبان آنان باشیم تا پای واسطه‌ها به ادارات و دستگاه‌های اجرایی باز نشود چون این کار فساد آور است.

وی تاکید کرد: برای توسعه باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده کنیم زیرا اعتبارات دولت محدود و امکانات مالی بسیار کم است، بنابراین باید ظرفیت‌های بومی به کمک بیایند، منابع محلی به کار گیری و سوء تفاهمات که سبب ایجاد چالش می‌شود را رفع کنیم.

فرماندار شهرستان نور در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: هر جامعه با آموزه‌های دینی به حیات خود ادامه می‌دهد، امام حسین(ع) الگوی همه انسان‌ها در زندگی است، جوانمردی، انسانیت، ذوب شدن در خدا، آزادگی و آزادمردی از خصوصیات بارز آن حضرت است که باید برای همه ما سرمشق باشد.

این مسوول خاطرنشان کرد: مدیر نباید مرید باشد، مرید و مراد در این رابطه خوب نیست بلکه با دقت، عالمانه و مجاهدانه کار کردن، درست و لازم است و نباید منتظر حمایت کسی بود.

شادمان تصریح کرد: اگر مجاهدانه، خالصانه و عالمانه تلاش و خدمت کنیم، همه از ما حمایت می‌کنند البته حامی اصلی خداوند است و دلیل بزرگی شهیدان رجایی و باهنر نیز همین است که توانستند در دل مردم جا باز کنند.

وی با بیان اینکه اکنون زمان کار و تلاش است و باید اعتماد اجتماعی را بیش از گذشته جلب کرد، افزود: سرمایه همه ما اعتماد اجتماعی است، نباید ما چندگانه باشیم و حرف‌مان را عوض کنیم، روزی حرفی بزنیم و روز دیگر  حرف خود را عوض کنیم و چیز دیگری بگوییم، شفاف باشیم و شفاف عمل کنیم، به ارباب رجوع تکریم کنیم و پیگیر کار تا رسیدن به نتیجه باشیم تا حقوق‌مان حلال باشد.

فرماندار شهرستان نور در پایان با بیان اینکه چیزی به نام نشد معنی ندارد، گفت: اگر منفی نگر باشیم، همه چیز را منفی می‌بینیم و اگر مثبت اندیش باشیم همه چیز را خوب می‌بینیم، اگر پیگیری کنیم موفق می‌شویم.

اخبار مرتبط

چگونگی حضور کارکنان در ادارات

خانه‌های سازمانی ادارات در مازندران واگذار شود

ساعات کاری ادارات مازندران ۲ ساعت کم شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha