راه اندازی ۱۰۵ واحد تولیدی تعطیل مازندران تا پایان سال

راه اندازی ۱۰۵ واحد تولیدی تعطیل مازندران تا پایان سال
او افزود:بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۵ در مشهد که فرمودند به داد صنایع کوچک برسید کارگروه تسهیل تشکیل و یکسری کمک‌ها و تسهیلاتی برای صنایع کوچک اختصاص داده شد.
قوانلو گفت:یکی از مصوبات و کمک‌های کارگروه تسعیل و رفع موانع تولید این بود که صاحبان صنایع کوچک و متوسط طبق قانون و با وجود داشتن چک برگشتی و معوقات بانکی توانستند با مصوبه  این کارگروه تسهیلات بگیرند.
او افزود:این کار در سایه حمایت‌های دولت، مصوبه هیات وزیران و حتی مصوبه مجلس که بعدا کارگروه تسهیل را قانونی کرد انجام شد.
قوانلو با بیان اینکه صنایع کوچک بیشتر از بخش‌های دیگر در تلاطم‌های اقتصادی تحت فشار قرار گرفته و دلیل آن هم کوچک بودن آن است، گفت: کارگروه تسهیل و و رفع موانع تولید بیشتر برای حل مشکلات صنایع کوچک و متوسط تشکیل شد.
او افزود:امروزه بیش از ۶۰ درصد اشتغال و بیش از ۴۰ درصد تولید ناخالص داخلی در صنایع کوچک و متوسط انجام می‌شود و بیش از ۹۰ درصد صنایع استان، کشور و حتی دنیا صنایع کوچک و متوسط می‌باشند.
رییس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:کار‌های خوبی تاکنون انجام شده و بسیاری از این واحد‌های کوچک که قابلیت راه اندازی شدن را داشته در قالب این حمایت‌ها به چرخه تولید بازگشتند.

اخبار مرتبط

حضور ۲۷ واحد تولیدی از مازندران در نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو

0 نظر

ارسال نظر

capcha