تایید صلاحیت دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل

تایید صلاحیت دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل

وی گفت: فدارسیون جهانی آموزش پزشکی  (WFME) در سال ۲۰۱۹ صلاحیت سیستم آموزشی پزشکی ایران را برای یک بازه زمانی در نظر گرفته است که بر این اساس دبیرخانه آموزش پزشکی وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را ملزم به ارزیابی درونی دوره پزشکی عمومی خود کرده‌اند.

رئیس دانشکده پزشکی بابل خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه اجرای نامه اعتباربخشی دوره پزشکی عمومی، دانشکده پزشکی با همه توان و با بهره گیری از ظرفیت موجود، اقدام به استاندارد سازی دانشکده پزشکی در ۸ حوزه‌ رسالت و اهداف، برنامه آموزشی، روش های ارزشیابی دانشجویان، هیئت علمی، منابع آموزشی، ارزشیابی برنامه و مدیریت عالی و اجرایی کرد.

جورسرایی بیان کرد: در دی ماه سال ۹۸ هیاتی متشکل از نمایندگان دبیرخانه آموزش پزشکی که از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی کشور بودند، در طی سه روز دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل را مورد ارزیابی قرار دادند.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: بعد از تطبیق با استانداردهای تعریف شده، در جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، صلاحیت دو ساله را به دانشکده پزشکی بابل اعطا کردند.

وی افزود: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل از جمله معدود دانشکده های پزشکی بود که توانست تائید دو ساله دریافت کند.

اخبار مرتبط

جشنواره شاخه نبات در دانشگاه علوم پزشکی بابل

جشنواره هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

آبله میمونی به مازندران هم رسید؟ | واکنش دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha