بستری روزانه بیماران کرونایی در بابل رکورد زد

بستری روزانه بیماران کرونایی در بابل رکورد زد

در سه روز گذشته نیز ضد عفونی معابر شهر بابل آغاز شده است و خودروهای آتش نشانی با به صدا در آوردن آژیر خطر نیز هشدارهای خود را با گشتن در سطح شهر به مردم آغاز کردند که برای انجام کارهای غیرضرر از منازل خارج نشوند.

۲۷۴ بیمار آمار کل بیماران کرونایی بستری در بابل

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار کرونایی جدید در مراکز درمانی این شهر بستری شدند و آمار کل بستری بیماران را به ۲۷۴ نفر افزایش دادند.

از سویی دیگر بیماران بد حال کرونایی در بابل رو به افزایش است و در حال حاضر ۴۳ بیمار تحت مراقبت های ویژه در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار دارند.

با توجه به روند افزایشی بیماران کرونایی ، محدودیت هایی در شهرستان بابل بعد از ۱۴ تیرماه برای سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی، استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و نمایش، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها به اجرا درآمد و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی و همایش‌ها، فعالیت کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چای‌خانه‌ها، باغ وحش‌ ، مراکز تفریحی ، پارک ها و بوستان ها و نظایر آن تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز از سوی فرمانداری اجرا شد.

علاوه بر آن برخی از بازارهای محلی اعم از جمعه بازار امیرکلا و پنجشنبه بازار بندپی شرقی بابل نیز به علت ایام کرونایی تعطیل اعلام شد.

با توجه به روند افزایشی موجود در روزهای آینده باید منتظر محدودیت های شدیدتر برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا در بابل باشیم.

زنگ خطر ورود بیماری کرونا به مازندران ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک در بابل نواخته شد. بیماران شناسایی شده افرادی بودند که همزمان با شیوع کرونا در قم به آن شهرستان سفر داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل که مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت می کند، شهرستان بیش از ۵۰۰ هزار نفری بابل را با هفت بیمارستان زیر پوشش دارد که از این تعداد پنج بیمارستان آیت الله روحانی و میناگر ، شهید بهشتی ، یحیی نژاد و امیرکلا از ابتدا برای پذیرش بیماران کرونایی اختصاص یافتند و همچنان هم پذیرش این بیماران در تمامی این بیمارستان ها ادامه دارد

اخبار مرتبط

عاشقانه‌های مادر دختری/ پرستار بابلی بر بالین مادر

مازندران در تب و تاب روزهای قرمز کرونایی

قرنطینه ۴۵۶ بیمار کرونایی در نور

0 نظر

ارسال نظر

capcha