در 5 دقیقه وارد بورس شوید! ثبت‌نام رایگان! این کفش زیبا ۴۸٪ تخفیف خورده! کفش اورجینال و اصل مگه داریم با این قیمت اصلا؟‌ خرید تجهیزات پرفروش گردشگری و کوهنوردی در 5 دقیقه وارد بورس شوید! ثبت‌نام رایگ

 در 5 دقیقه وارد بورس شوید! ثبت‌نام رایگان! این کفش زیبا ۴۸٪ تخفیف خورده! کفش اورجینال و اصل مگه داریم با این قیمت اصلا؟‌ خرید تجهیزات پرفروش گردشگری و کوهنوردی در 5 دقیقه وارد بورس شوید! ثبت‌نام رایگ

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران ،،مهدی ولی‌پور گفت: در این مدت به ۷۲ هزار و ۸۹۴ نفر آسیب دیده در حواث و سوانح مختلف توسط امدادگران این جمعیت، امدادرسانی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، به اسکان ۸ هزار و ۵۷۵ نفر در این مدت اشاره کرد و افزود: ۳ هزار و ۳۱۷ نفر مصدوم به صورت زمینی و هوایی به مراکز درمانی اعزام شدند.

به گفته وی، بیشترین ماموریت‌های امداد و نجات در استان‌های مازندران، اصفهان، گلستان و خراسان جنوبی بوده است.

ولی پور همچنین از انجام ۳ هزار و ۵۴۲ ماموریت ترافیکی در محورهای برون شهری خبر داد و گفت: در این حوادث ۲ هزار و ۲۹۱ مصدوم به مراکز درمانی اعزام و ۶۸۳ نفر از مصدومان خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

به گفته وی، بیشترین ماموریت‌های ترافیکی در استان‌های گلستان، مازندران و اصفهان بوده است.

ولی پور، از رهاسازی ۸۳۲ مصدوم در سوانح ترافیکی خبر داد و گفت: بیشترین عملیات نجات فنی در سوانح ترافیکی در استانهای کرمان، قزوین و فارس بود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمیعت هلال احمر کشور گفت: در این مدت ۷۹۴ ماموریت در ارتفاعات و کوهستان انجام شد که  ۷۵۸ نفر نجات داده شدند و ۱۸۹ نفر مصدوم به مراکز درمانی ارجاع و ۷۸ نفر سرپایی درمان شدند.

وی به امدادرسانی به ۵۰ هزار و ۷۸۹ نفر از افراد آسیب دیده در سوانح جوی و بلایای طبیعی در این مدت اشاره کرد و گفت: پنج هزار و ۶۱۶نفر اسکان اضطراری داده شدند.

ولی‌پور گفت: بیشترین امدادرسانی در حوادث جوی در استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان گزارش شد.

وی به پشتیبانی زمینی و هوایی از ۱۴۸ مورد حریق جنگل و مرتع توسط نجاتگران این جمعیت اشاره کرد و گفت: ۱۵۱ مورد ماموریت امداد و نجات جهت پشتیبانی از اطفا حریق در کشور انجام شد که منجر به انتقال ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به ۱۸ نفر از مصدومان شد.

ولی پور گفت: در این مدت چهار فروند بالگرد و ۲۷ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد غذایی برای امدادگران در منطقه آب برای اطفاء حریق ارسال شد و ۱۸۳ نفر امدادگر به محل اعزام شد.

گفتنی است در سه ماهه نخست امسال در گلستان ۴۳۳ مأموریت امداد و نجات انجام شده است که از ۴ هزار ۶۴۷ نفر حادثه دیده ۷۴۱ نفر مصدوم شده اند . همچنین از تعداد کل تعداد حوادث امدادرسانی شده توسط هلال احمر گلستان ۳۴۴ مورد مربوط به حوادث جاده ای است.

اخبار مرتبط

نجات 1500 نفر از مرگ حتمی در دریای مازندران

نجات مرد ۵۳ ساله ساروی از مرگ حتمی

اتمام عملیات آزاد سازی املاک تملک شده

0 نظر

ارسال نظر

capcha