بستری ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در مازندران

بستری ۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در مازندران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ بیمار جدید مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۵ نفر مرخص شدند.
دکتر موسوی افزود: ۳۲۵ بیمار با تشخیص ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه بستری هستند.
او به صدور دستورالعمل بهداشتی برای برگزاری مراسم شب قدر در استان اشاره کرد و گفت: مراسم شب قدر ترجیحاَ در یک چهارم یا در ۲۵درصد ظرفیت فضای باز مساجد و شبستان‌ها برگزار شود.
موسوی افزود: در این شب حتما باید تهویه مناسب در مکان‌های بسته شامل مساجد و شبستان‌ها انجام گیرد و از هر گونه پذیرایی و توزیع نذورات میان احیا کنندگان در این مدت خودداری شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر همراه داشتن ماسک و دستکش بهداشتی در مراسم شب‌های قدر تاکید کرد و افزود: افراد شرکت کننده در این مراسم، لوازم شخصی شامل سجاده، مُهر، قرآن، مفاتیح و خانم‌ها چادر نماز به همراه خودشان داشته باشند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز شمار بیماران شناسایی و بستری شده با علائم تشخیصی ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۱۲ نفر اعلام کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار کرونایی بهبود یافته از این بیمارستان‌ها مرخص شدند.
دکتر جلالی با بیان اینکه ۲۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه ۶۷ نفر است.
مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۹۲ نفر رسید.

اخبار مرتبط

۱۵۷ مازندرانی دیگر به جمع بیماران کرونایی پیوستند

آخرین آمار کرونا در مازندران| بستری‌ بودن 756 بیمار در بیمارستان‌ها

پیمانکار بی‌انگیزه ، مشکل جدید بیمارستان نیمه تمام تنکابن

0 نظر

ارسال نظر

capcha