برون‌سپاری سامانه اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مازندران

برون‌سپاری سامانه اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مازندران
حمزه‌ای از اجرایی شدن طرح برون سپاری سامانه اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در استان مازندران خبر داد و گفت : صدور گواهی مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مازندران از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام می‌شود.
او با اشاره به شرایط حساس ناشی از شیوع ویروس کرونا افزود : در راستای توسعه اهداف دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مردم، همچنین تسهیل و تسریع در فرآیند صدور گواهی الکترونیکی مالیاتی موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸۷، پس از برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و همچنین کانون سردفتران و دفتریاران طی دو هفته گذشته، طرح برون‌سپاری سامانه اخذ مالیات نقل و انتقال املاک مسکونی در مازندران اجرایی شد.
مدیر کل امور مالیاتی مازندران گفت: طبق این طرح، صدور گواهی مالیاتی برای نقل و انتقال قطعی و قطعی رهنی املاک مسکونی از طریق دفاتر اسناد رسمی انجام خواهد شد.
حمزه ای افزود : برای راه اندازی و بهره برداری از این طرح جلسات توجیهی و آموزشی لازم برای سردفتران و توزیع فایل راهنمای دفاتر اسناد رسمی آغاز و بروزرسانی اطلاعات دفترچه ارزش معاملاتی بارگزاری شده در سامانه نقل و انتقال املاک اجراء شد.
او یادآور شد: سامانه مرکز ارتباط مردمی ۱۵۲۶ آماده پاسخگویی به هر سوال و ابهام دفاتر اسناد رسمی استان خواهد بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha