صدور کارت هوشمند ملی برای ۸۹درصد مردم مازندران

 صدور کارت هوشمند ملی برای ۸۹درصد مردم مازندران
سرپرست ثبت احوال مازندران گفت:از ابتدای صدور طرح کارت هوشمند ملی در سال ۱۳۹۱ تا کنون، از جمعیت بیش از دو میلیون و ۷۲۰ هزار و ۸۰۵نفری بالای ۱۵سال استان ۲میلیون و ۴۲۰هزار نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.
علیرضا افسری گفت: شهرستان‌های محمودآباد، فریدونکنار، عباس آباد، بابلسر، سوادکوه شمالی، سیمرغ، کلاردشت، بندپی غربی، نور و رامسر با پوشش نزدیک به صد درصدی صدور کارت ملی جزو شهرستان‌هایی هستند که همکاری کامل با ثبت احوال ادارات داشته اند.
او با بیان اینکه حدود ۳۰۰هزار نفر از شهروندان مازندرانی تاکنون نسبت به نام نویسی کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال ثبت احوال مازندران نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
سرپرست ثبت احوال استان مازندران ادامه داد: کارت هوشمند ملی به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک است که لازمه خدمات الکترونیکی است و با احراز هویت الکترونیک در دستگاه‌های اجرایی، بیمه سلامت، مؤسسات مالی و اقتصادی مانند بانک‌ها توزیع عادلانه فرصت‌ها و کاهش بسیاری از هزینه‌های دولت و مردم را شاهد خواهیم بود.
افسری گفت: افرادی که تا کنون اقدامی نکرده اند هر چه سریع‌تر درخواست کارت هوشمند نمایند تا در زمان مراجعه به دستگاه‌های دولتی با مشکل و وقفه مواجه نشوند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha