پیگیری پایش تصویر در ورودی و خروجی روستاهای سوادکوه

پیگیری پایش تصویر در ورودی و خروجی روستاهای سوادکوه

عبدالله اکبری صبح امروز در اولین حضور خود در جمع خبرنگاران سوادکوه با اشاره به اینکه تعداد جرایم در سوادکوه اندک است که نعمتی برای شهرستان محسوب می‌شود، اظهار کرد: امنیت از نظر مقام معظم رهبری از اولویت‌های کشور است و نیروی انتظامی باید در تراز جامعه اسلامی و در حد انتظارات مقام معظم رهبری و مردم باشد.

فرمانده انتظامی سوادکوه با تقدیر از زحمات فرمانده سابق انتظامی سوادکوه که به عنوان فرمانده انتظامی جدید قائم‌شهر معرفی شد، افزود: همکاری و هماهنگی با رسانه‌ها در اولویت ما قرار دارد و امنیت بستر شکوفایی در جامعه است و احساس امنیت هم از مهمترین نیاز‌های جامعه است.

وی با اشاره به مشکلات مختلف در فضای مجازی شامل کلاهبرداری مجازی و تخلفات در آن، خواستار استفاده از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و کاهش تخلفات شد و خاطر نشان کرد: نصب دوربین مدار‌بسته و پایش تصویر در ورودی و خروجی روستا از برنامه‌های اولویت‌دار در سوادکوه است.

اکبری از رسانه‌ها خواست تا فعالیت‌های پلیس در سامانه ۱۹۷ و هشدارهای پلیسی در رسانه‌های فعال منتشر شود، اظهار کرد: تجربیات خود در سر کلانتری مرکز استان را برای شهرستان مورد استفاده قرار می‌دهم و در قالب قوانین سازمانی، اخبار اتفاق‌ها و رخداد‌های انتظامی را برای رسانه‌ها ارسال می‌کنم.

فرمانده انتظامی سوادکوه با بیان اینکه از وظایف ما است که کسی درباره روزه‌خواری با ۱۱۰ تماس بگیرد، اقدام می‌کنیم، گفت: ما خودمان را از مردم و برای مردم می‌دانیم و در کنار مردم هستیم ولی با قانون‌گریزان برخورد می‌کنیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha