توزیع 2 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه بهشهری‌ها به نیازمندان

توزیع 2 هزار بسته معیشتی در کمک مؤمنانه بهشهری‌ها به نیازمندان

حسن پورقربان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر اظهار کرد: سپاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی، پای کار این نظام در تمام مراحل این انقلاب بوده است و اکنون در کمک مؤمنانه هم با قوت وارد عمل شد.

وی افزود: این نهاد انقلابی بنا به رسالت اسلامی خود قدم به طرح مواسات و کمک مؤمنانه گذاشت تا گامی برای رفع نیاز نیازمندان بردارد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بهشهر با اعلام اینکه در مرحله نخست توزیع بسته‌های معیشتی ۴ هزار بسته در بین نیازمندان توزیع شد، خاطر نشان کرد: حضور بسیجیان در کنار سپاه در صحنه‌های مختلف مقابله با کرونا بدون هیچ چشم‌داشتی قابل تقدیر است و امیدواریم تا ریشه‌کنی کرونا ادامه یابد.

پورقربان گفت: در مقابله با این ویروس کرونا و از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون دستگاه‌های خدمت‌رسان و مردمی با ضدعفونی کردن کوچه و خیابان‌های شهرها و روستاهای کشور برخواستند و در شهرستان بهشهر هم همه مردم و خیران با قوت وارد عمل شدند و اکنون هم اطعام کریمانه در دوران کرونایی ادامه دارد.

وی افزود: در قالب طرح معنوی رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات برای نیازمندان جامعه همه مردم و خیران وارد کار شدند و تلاش شد تا نیاز نیازمندان با دستان خیران برطرف شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج بهشهر از توزیع کمک مومنانه مردم خیر بهشهر در طرح مواسات خبر داد و یادآور شد: توزیع ۲ هزار بسته معیشتی کمک مؤمنانه بهشهری ها به نیازمندان است.

پورقربان گفت: همه ما نسبت به این مردم سرزمین‌مان مسؤول هستیم و سختی و درد و رنج آنان درد و رنج ماست و بسیج و سپاه با همه توان برای کمک به نیازمندان جامعه پای کار است.

اخبار مرتبط

ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه برق نکا

طرح جدید کنترل وضعیت قرمز بهشهر

توزیع رایگان ماسک در قائم شهر

0 نظر

ارسال نظر

capcha