سال آموزشی مهدهای کودک مازندران پایان یافته است

سال آموزشی مهدهای کودک مازندران پایان یافته است

 با توجه به بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک کشور از روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ، این مراکز می توانند از فردا شنبه ۱۳ اردیبهشت فرآیند ثبت نام سال جدید را آغاز کنند. 

بازگشایی بخش های اداری مهدهای کودک کشور با مصوبه ستاد مقابله با کرونا اتخاذ شده و فعالیت در این مجموعه ها محدود به انجام امور اداری و همچنین ثبت نام است و هیچ مهد کودکی حق پذیرش کودکان را برای آموزش و نگهداری ، ندارد.

همچنین بر اساس این مصوبه که در قالب بخشنامه از سوی سازمان بهزیستی اعلام شده ، بازگشایی بخش اداری مهدهای کودک باید با یک سوم و در صورت لزوم حداکثر با ۶۰ درصد نیروها باشد. 

برابر این بخشنامه مهدهای کودک باید به ضدعفونی کردن محیط مهد ، ایجاد تمهیدات بهداشتی لازم ، هماهنگی ارائه آموزش های مجازی و آموزش پرسنل قبل از بازگشایی محدود باشد. 

علاوه بر این برای ثبت نام سال جدید نیز باید تمهیدات لازم اندیشیده شود و فاصله فیزیکی، تهویه هوای اتاق و نوبت دهی به گونه ای انجام شود که ازدحام افراد در فضای بسته جلوگیری شود.

کارکنان همگی باید مجهز به ماسک و دستکش بوده نحوه استفاده از آن را به درستی فراگرفته باشند.

مهدهای کودک مازندران از روز یکشنبه چهارم اسفند به خاطر شیوع بیماری کرونا به تعطیلی رفته بودند. بهزیستی مازندران بر بیش از ۸۰۰ واحد مهدکودک استان نظارت دارد که در مجموع حدود ۲۹ هزار نفر را زیر پوشش دارند.

ورورد ویروس کرونا به ایران که از حدود ۷۰روز پیش به صورت رسمی اعلام شد، پس از یک ماه روند نزولی از روز گذشته به یکباره سیر صعودی را طی کرده و در حال افزایش است . 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha