استفاده از ظرفیت نخبگان در اتاق فکر شرکت توزیع برق مازندران

رضا غفاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و در سالروز صنعت برق ایران از راه‌اندازی اتاق فکر این شرکت خبر داد.

وی با اشاره به دهم اردیبهشت روز صنعت برق ایران هدف از راه‌اندازی اتاق فکر این شرکت استفاده از افکار و آراء نخبگان در جهت بهبود و اعتلا عملکرد، انگیزش و ایجاد نشاط سازمانی، شناسایی چالش‌ها و ارائه راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت و برون رفت، احصاء ماموریت‌های اصلی شرکت و ارائه راهکارهای ارتقاء عملکرد برشمرد.

غفاری افزود: استراتژی عملکردی اتاق فکر این شرکت تشکیل تیم چند وظیفه‌ای حمایت مدیریت ارشد و طوفان فکری، توانمندسازی پرسنل و نخبگان بجای قراردادهای مشاوره‌ای، تولید محتوای علمی، گریز از ساختارهای رسمی و بکارگیری افراد علاقمند و فارغ از تعلقات و رقابت‌ها و حاشیه‌ها استفاده از نظرات خبرگان بیرون از سازمان در راستای توانمندسازی است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: طرح موضوع در جلسات، تصویب راهکار و برنامه و ارائه مصوبات به مدیرعامل از روش‌های انجام کار این اتاق فکر که باید بر اساس ساختار و نظامنامه به آن عمل کند.

وی عنوان کرد. تفکر خلاق، الگوبرداری از تجربیات موفق و بومی‌سازی آن‌ها و تلاش و جدیت در تولید بهترین و کامل‌ترین راهکار را مهمترین انتظارخود از اعضاء اتاق فکر بیان کرد.

به گزارش فارس: اتاق فکر شرکت توزیع نیروی برق مازندران از بین مدیران و کارشناسان مجرب و با دانش شرکت با ۱۲ عضو فعال تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

میزان مصرف برق در مازندران ۷۵۰ مگاوات است

تلاش ۱۱۶ اکیپ عملیاتی برای جلوگیری از خاموشی برق

اعزام ۵ تیم شرکت توزیع برق غرب مازندران به استان برف‌زده گیلان

0 نظر

ارسال نظر

capcha