مصرف برق در مازندران ۶۳۰۰ مگاوات ساعت افزایش یافت

مصرف برق در مازندران ۶۳۰۰ مگاوات ساعت افزایش یافت

رضا غفاری پیش ازظهر سه شنبه در آستانه ۱۰ اردیبهشت روز صنعت برق ایران در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت این روز گفت: در سال ۹۸ تعداد ۴۲ هزار و ۸۱۰ مشترک به تعداد مشترکان شرکت توزیع برق مازندران افزوده شده و در حال حاضر تعداد مشترکان به یک میلیون و ۴۲۵ هزار و ۱۵۸ مشترک رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین از افزایش یک درصدی مصرف مشترکان در فروردین ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خاطرنشان کرد: درفروردین سال ۹۸ میزان مصرف مشترکان ۴۴۷ هزار و ۷۶۴ مگاوات ساعت بوده که در سال ۹۹ این میزان به ۴۵ هزار و ۱۱۵ مگاوات ساعت رسیده است.

وی یادآور شد: در فروردین ۹۹ میزان مصرف مشترکان شش هزار و ۳۵۱ مگاوات ساعت افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین اظهار داشت: در سال ۹۸ خطوط توزیع شبکه‌های توزیع برق مازندران ۴۷۷ کیلومتر افزایش یافته که خطوط توزیع مازندران به حدود ۲۹ هزار کیلومتر رسیده است، همچنین در سال ۹۸ تعداد هزار و ۴۷۵ دستگاه پست توزیع در حوزه مازندران نصب که در حال حاضر تعداد پست‌های توزیع به ۳۴ هزار و ۵۰ دستگاه با ظرفیت ۴۲۰۸ مگا ولت آمپر رسیده است.

وی از اجرای طرح موفقیت آمیز ۹۸ خبر داد و افزود: در تابستان سال ۹۸ با همکاری مردم و مسئولان و قشرهای مختلف و تعرفه‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی، اداری و.... به میزان ۲۱۰ مگاوات مدیریت مصرف و پیک سایی شده است.

اخبار مرتبط

میزان مصرف برق در مازندران ۷۵۰ مگاوات است

بهمن؛ ماه پربارش زمستان/ احتمال ریزش بهمن در پی افزایش دما

0 نظر

ارسال نظر

capcha