ساخت مجتمع های خدماتی _ رفاهی بین راهی در مازندران

ساخت مجتمع های خدماتی _ رفاهی بین راهی در مازندران

عباسعلی نجفی با اعلام این خبر به دریافت موافقت اصولی برای ساخت 69 مجتمع خدماتی _ رفاهی اشاره و ساماندهی و نظارت بر توسعه و فعالیت این مجتمع ها برای ارائه بهتر خدمات بین راهی به مردم ازجمله اهداف این اداره کل عنوان کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران، هدف از این طرح را فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آنها در یک مکان، توسعه زیرساخت های تفریحی رفاهی و خدمات فنی وعمومی برای مسافران و مردم مناطق محل اجرای طرح، فراهم کردن امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن، ارائه اطلاعات جاده ای توریستی و زیارتی به شکل شبکه سراسری، جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تقویت جاذبه های توریستی و تفریحی در کشور، ایجاد بستری مناسب برای اشتغالزایی و ..... برشمرد.

نجفی با اشاره به اینکه متقاضیان ساخت مجتمع های خدماتی _ رفاهی بین راهی قبل از هر گونه اقدام به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و یا نمایندگی های این اداره کل در شهرستان ها مراجعه کنند گفت: مراحل دریافت مجوز این مجتمع ها شامل تکمیل فرم درخواست سرمایه گذار، ارائه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، توانمندی مالی، بازدید اعضای گروه مکان یابی از زمین، ارائه طرح جانمایی عناصر خدماتی برای صدور موافقت اصولی می شود.

هم اکنون 40 مجتمع خدماتی _ رفاهی بین راهی در جاده های مازندران در حال بهره برداری هستند.

اخبار مرتبط

مازندران مهر ماه سال آینده میزبان گردشگران کشور‌های عضو اکو

ممنوعیت ورود به مازندران

اعلام آمادگی دادگستری مازندران برای حضور میدانی دربرخورد با زمین‌خواری

0 نظر

ارسال نظر

capcha