توزیع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مؤمنانه نوشهر

توزیع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی در رزمایش مؤمنانه نوشهر

سرهنگ حسین‌ جناسمی صبح امروز در رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه این شهرستان با اشاره به اینکه شما بسیجیان در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی حماسه آفریدید، اظهار کرد: اکنون نیز در این ایام مبارزه با ویروس منحوس کرونا در یک اقدام جهادی و عملی در رزمایش بزرگ و سراسری کمک مؤمنانه که توسط شما بسیجیان عزیز انجام شد، حماسه دیگری را خلق کردید.

وی با بیان اینکه من به عنوان سرباز کوچک ولایت از زحمات شما تقدیر و تشکر می‌کنم، افزود: در مرحله دوم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان این اقلام بین نیازمندان واقعی توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نوشهر، ادامه داد: در آخرین مرحله نیز این کمک‌های مؤمنانه در آستانه عید سعید فطر توسط پایگاه‌های مقاومت توزیع خواهد شد.

وی با قدردانی از اقدام و روحیه جهادی بسیجیان گفت: تلاش می‌کنیم تا در حد توان کمک‌های مالی و غیرمالی را به نیازمندان واقعی برسانیم.

جناسمی تصریح کرد: در این رزمایش تعداد ۲ هزار و ۷۳۵ بسته معیشتی هر کدام به ارزش حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به دست نیازمندان واقعی از طریق رزمایش کمک مؤمنانه خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در آخرین مرحله نیز در آستانه عید سعید فطر توسط پایگاه‌های مقاومت کمک‌های مؤمنانه توزیع صورت می‌گیرد، گفت: از اقدام و روحیه جهادی  بسیجیان تشکر می‌کنم و تلاش می‌کنیم تا در حد توان کمک‌های مالی و غیر مالی را به نیازمندان واقعی برسانیم. 

اخبار مرتبط

رسیدگی دستگاه قضا به ماجرای زمین‌خواری ۵هکتاری در نوشهر

بهره برداری غیرمجاز ماسه در سواحل مازندران، آسیبی مشهود

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

0 نظر

ارسال نظر

capcha