توزیع رایگان ۲ هزار جلد از کتاب دانستنی‌های کرونا در نور

توزیع رایگان ۲ هزار جلد از کتاب دانستنی‌های کرونا در نور

داود فلاح روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در راستای رسالت این اداره برای ارتقای آگاهی بخشی به آحاد مردم و مساعدت ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تعداد ۲ هزار جلد کتاب دانستنی های ضروری در مورد کرونا در بین مردم توزیع شد.

وی ادامه داد:  این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مردم ، اداره ها، شهرداری ها، بازار ماهی فروشان و کسبه اماکن پر تردد قرار گرفت.

وی تصریح کرد: نخستین کتاب دانستنی‌های کرونای کشور در شهرستان نور و به همت دکتر علی یزدی به عنوان یک پزشک و مولف به رشته تحریر درامد و با همکاری ستاد کرونای این شهرستان  در چاپ خانه ایشان به چاپ رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نور همچنین از تولید و توزیع رایگان بیش از ۵۰ هزار ماسک به همراه گان از سوی این اداره خبر داد و گفت: با مساعدت خیرین شهرستان و انجمن مد و لباس شهرستان نور از ۱۰ اسفندماه کار تولید ماسک به همراه گان آغاز شد و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: ۴۰ تولیدی ماسک و گان با کمک یک میلیارد تومانی خیرین شهرستان هم اکنون در حال تولید است.

فلاح همچنین از اجرای تئاتر طنز کمدی ننه سلیمه با موضوع مبارزه با ویروس کرونا و موسیقی بومی ومحلی در مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز اماکن عمومی و اجرای ابتکاری نوروزخوانی کرونایی که چندین بار از صدا و سیمای استان بازپخش شد خبر داد.

شهرستان گردشگرپذیر نور با جمعیت بالای ۱۲۰ هزار نفر سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر است.

اخبار مرتبط

تولید و توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده - آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha