قربانی: اختصاص خط ارتباطی ام‌پی‌ال‌اس از شهرداری ساری تا نیروگاه زباله‌سوز

قربانی: اختصاص خط ارتباطی ام‌پی‌ال‌اس از شهرداری ساری تا نیروگاه زباله‌سوز

یاسر قربانی رئیس سازمان با بیان اینکه ام‌پی‌ال‌اس تکنولوژی جدید سال‌های اخیر است که به یکی از استانداردهای مهم آی‌پی تبدیل شده است، اظهار کرد: ام‌پی‌ال‌اس برای بهبود شبکه‌های آی‌پی از طریق ادغام تکنولوژی‌های سوییچینگ و آی‌پی، توسعه یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مکانیزم‌های امنیتی در انجام پروژه‌های متعدد شهرداری، سیستم پایش تصویری است، افزود: همچنین ناظران شهرداری همواره از طریق این سامانه بر روند پیشرفت پروژه نظارت دائمی دارند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با عنوان اینکه یکی از پروژه‌های مهم شهرداری در سال‌های اخیر نیروگاه زباله‌سوز بوده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه فاصله عمارت شهرداری با این نیروگاه بیش از ۲۰ کیلومتر است، در بحث انتقال داده‌ها بر بستر آنتن، با ضعف‌ها و معایبی مواجه بودیم و سرعت کمِ انتقال از کیفیت نیز می‌کاست.

قربانی با اعلام اینکه با تأکیدات شهردار محترم نسبت به رفع این معضل، ما هم در اسرع وقت طی جلسات تخصصی، بهترین و به‌صرفه‌ترین راهکار را در وضعیت موجود، برگزیدیم، اضافه کرد: تصمیم بر این شد طی هماهنگی با شرکت مخابرات، خط اختصاصی ام‌پی‌ال‌اس را در اختیار بگیریم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون با حضور و فعالیت چندروزه کارشناسان سازمان فاوا در نیروگاه زباله‌سوز و عمارت شهرداری زیرساخت‌های لازم برای برقراری ارتباط از طریق خط ام‌پی‌ال‌اس مهیا شده و دغدغه شهردار محترم و ناظران شهرداری در این حوزه مرتفع شده است.

اخبار مرتبط

راه اندازی کارخانه زباله سوز ساری تا ۶ ماه آینده

بهره برداری از نخستین نیروگاه زباله سوز شهرستان نوشهر

پیشرفت 67 درصدی ساخت زباله سوز ساری

0 نظر

ارسال نظر

capcha