بانوان طلبه تنکابن جهادگرانه وارد کارزار مبارزه با کرونا شدند

بانوان طلبه تنکابن جهادگرانه وارد کارزار مبارزه با کرونا شدند

خانم طبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با تبین ارزش جهاد گفت:  جهاد یکی از زیباترین اعمال است و ما در این ایام نگران‌کننده شیوع ویروس کرونا، نمایش زیبایی از همدلی مردم ایران را در جامعه شاهدیم و خواهران طلبه نیز باروحیه جهادی و ایثار فعالیت چشمگیری در این زمینه انجام دادند.

وی اضافه کرد: مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) و مرکز تخصصی حوزوی زینب کبری(سلام‌الله علیها) تنکابن در حال حاضر با توجه به شرایط موجود در جامعه و در راستای  فعالیت‌های جهادی، با همکاری بسیج سازندگی اقدام به تهیه و توزیع ماسک‌های پارچه‌ای و دوخت لباس ویژه پرستاران کرده است و گروهی از خواهران طلبه نیز به‌صورت خودجوش اقدام به تهیه و دوخت ماسک در خانه و توزیع بین مردم می‌کنند.

طبری اعلام کرد: با همکاری و همت اساتید، طلاب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی، بسته‌های معیشتی و حمایتی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه، مرغ و ... تهیه و بین خانواده‌های بی‌بضاعت توزیع‌ شد؛ همچنین در چند نوبت میوه ویژه پرستاران و بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها توزیع شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) تنکابن اظهار کرد: ایام تعطیلات عید نوروز دو جلسه متوالی با حضور اساتید، آموزش‌های لازم جهت تجهیز اموات کرونایی به خواهران ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: خواهران طلبه مدرسه شهید مطهری برای حفظ آرامش هموطنان به‌خصوص همشهریان، با ارسال  پیامک و مطالب آموزنده و آرامش‌بخش و  همچنین برگزاری چندین دوره  ختم صلوات، ختم جزء خوانی قرآن و ... در فضای مجازی، در راستای کاهش التهابات موجود در جامعه اقدام کردند.

 طبری افزود: در ماه شعبان به‌خصوص نیمه شعبان برای تعجیل ظهور و سلامتی حضرت ولی‌عصر(عج)، همچنین دفع بلا و بیماری از تمام جوامع بشری، قربانی گوسفند انجام و ۵۰ بسته گوشت گرم بین نیازمندان توزیع شد.

اخبار مرتبط

۵۳۳ خانوار نکایی در قرنطینه خانگی کرونایی هستند

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل با ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

تقدیردکترکولیوندریئس سازمان اورژانس کشورازاقدامات اورژانس بابل وستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha