کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمر مازندران برای شکست کرونا

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی داوطلبان هلال احمر مازندران برای شکست کرونا

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران داوطلبان در این مدت انواع ملزومات بهداشتی نظیر ماسک، دستکش، مواد ضد عفونی کننده و لباس ویژه  را تهیه و توزیع کردند و همچنین با حمایت دواطلبان  چند طرح ابتکاری با هدف صیانت از سالمندان و سایر اقشار آسیب پذیر در مقابله با ویروس کرونا عملیاتی شده است.

بنابر این گزارش در پی شیوع ویروس کرونا و نیاز شهروندان به ملزومات بهداشتی داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر مازندران در راستای برنامه‌های عام المنفعه هلال احمر، توانستند تاکنون ۲۵۰ هزار عدد ماسک را تهیه و تولید و در میان مردم توزیع کنند.

همچنین تهیه و اهدای ۲ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک فیلتردار، تهیه و تولید ۶۵ هزار جفت دستکش لاتکس و معمولی، اهداء ۱۸۵ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، سه هزار عدد ژل ضدعفونی کننده، تهیه ۱۹ هزار بسته بهداشتی و بیش از چهار هزار دست لباس مخصوص  از  خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مازندران بوده است.

اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه و پیام آوران بشردوستی توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مازندران از دیگر طرح های پیشگیری و مقابله با کرونا در استان  است به طوری که  در این طرح‌ بیش از ۴۸ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند .

اخبار مرتبط

داوطلبان انتخابات شفافیت مالی و برنامه ای داشته باشند

تنور انتخابات باحضور داوطلبان از طیف های مختلف گرم می‌شود

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر آغاز شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha