ساری فردا ضدعفونی می‌شود

ساری فردا ضدعفونی می‌شود

به گزارش مازند روز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ا،علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی ساری با بیان اینکه به دستور عباس رجبی شهردار مرکز استان پنجمین مرحله از ضدعفونی و گندزدایی شهر ساری در سال جدید اجرایی شد،گفت:ششمین مرحله از گندزدایی شهر ساری صبح فردا شنبه نهم فروردین ماه توسط آتش نشانان این سازمان انجام خواهد شد.

او افزود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و بهبود سلامت شهروندان،آتش نشانی ساری تمامی امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی خود را در این عملیات بکارگیری کرده است.

علی دومیرکلایی با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و ماندن در منازل برای پیشگیری و مبارزه با کرونا همکاری کنند.

او با تشکر از شهروندان ساروی ادامه داد:به دستور شهردار ساری سازمان‌های تابعه شهرداری و آتش نشانی تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار شهروندان خواهند بود.

دومیرکلائی افزود:سازمان آتش نشانی ساری در پارسال بیش از بیست و پنج مرحله و در سال جدید نیز در پنج مرحله اقدام به ضدعفونی و گندزدائی در سطح شهر ساری کرده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha