مردم مازندران در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کنند

مردم مازندران در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همکاری کنند

 آیت‌الله محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان مقام عالی دولت در استان طی پیامی از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف مازندران:

از زمان انتشار ویروس منحوس کرونا؛ بحمدلله اقدامات لازم، به‌موقع و ضروری به منظور مقابله با آن صورت گرفت و فعالیت‌های بسیاری به‌صورت شبانه‌روزی در حوزه‌های پیشگیری، مقابله و درمان بیماران از سوی اقشار مختلف خاصه، مجاهدان خط مقدم و مدافعان سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و کادر و پرسنل خدوم بهداشت و درمان و نیز نیروهای همیشه در صحنه جهادی و جوانان مومن انقلابی به‌عمل آمد.

اینک؛ طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از بامداد جمعه هشتم تا ۱۵ فروردین ماه در کشور اجرا می‌شود که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

بدینوسیله از مردم فهیم، آگاه و با فرهنگ مازندران انتظار داریم تا با رعایت همه جزییات طرح و استمرار ماندن در خانه ضمن یاری کردن کادر درمانی کشور که روزهای بسیار سختی را برای نجات جان هموطنان می‌گذرانند، کمک کنند تا بزودی شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس و کنترل کامل آن باشیم ان شاء الله تعالی.

بدیهی است این برنامه صرفا در جهت حمایت و پشتیبانی و صیانت از جان هموطنان و هم استانی‌های عزیز اعمال و اجرا می‌شود و انتظار می‌رود؛ همگان، به عنوان یک تکلیف و وظیفه اخلاقی، اجتماعی و انسانی برای مراقبت از جان خود و عزیزانمان رعایت کنیم.

محمد باقر محمدی لایینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

احمد حسین‌زادگان استاندار ماندران

اخبار مرتبط

تاکید بر عملیاتی کردن سند راهبردی ورزش مازندران

تکذیب دستگیری برخی مدیران عالی اجرایی و مقام قضایی مازندران توسط سپاه کربلا

نخستین واکنش استاندار مازندران به دستگیری یکی از مدیران ارشد استانداری

0 نظر

ارسال نظر

capcha