بالا آمدن آب سیاه‌رود راه ارتباطی ۱۵ روستای جویبار را قطع کرد

بالا آمدن آب سیاه‌رود راه ارتباطی ۱۵ روستای جویبار را قطع کرد

این پل تا قبل از سال ۱۳۹۰ محل تردد ۱۵ روستا به شهر جویبار بود ، اما در این سال به دلیل بارندگی نیمی از این پل تخریب شد و در هر زمان بارندگی دسترسی مردم به مرکز شهرستان را با مشکلات مواجه کرده است .

سال های زیادی از تخریب پل تاریخی سیکاپل می گذرد و تاکنون ساخت پل جدید هم که عملیات اجرایی و سازه ای آن خیلی وقت پیش شروع شده بود ، هنوز پایان نیافته است . معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران پارسال در بازدید از این پل از افتتاح آن تا پایان سال خبر داده بود .

بخشدار مرکزی جویبار دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، گفت : هر بار پس از بارندگی پل ارتباطی سیکاپل به علت بالا آمدن آب رودخانه سیاه رود مسدود می شود و اهالی ۱۵ روستا مجبورند به جای مسافت پنج کیلومتری ، از مسیرهای جایگزین همچون جمعه بازار و میارکلا که طولانی تر است استفاده کنند.

محمد مدانلو با اشاره به اینکه اداره راهداری با نصب علائم هشدار دهنده راه را مسدود کرده است ، افزود : فردا با توجه به فروکش کردن آب و شرایط مساعد آب و هوایی مسیر باز و تردد انجام می شود.

وی در پایان با اعلام اینکه پل جدید سیکاپل با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی در حال ساخت است ، گفت : یکهزار متر آزادسازی حریم برای احداث رمپ ورودی و خروجی پل جدید سیکاپل هم انجام شده است .

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha