روزانه ۸۰۰۰ عدد ماسک در چالوس تولید می شود

روزانه ۸۰۰۰ عدد ماسک در چالوس تولید می شود

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عابدین داغمه چی عصر شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز و همچنین عید مبعث، با اشاره به وضعیت اقتصادی برخی دهک‌های جامعه و برخی مشاغل با ویروس کرونا دچار مشکل شدند گفت: سپاه چالوس با کمک نیروی‌های بسیج، پایگاه‌های مقاومت و خیرین اقدام به توزیع بسته‌های حمایتی در این شهرستان کرد.

داغمه چی از توزیع بسته‌های حمایتی ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان در بین خانوارهای آسیب دیده خبر داد و افزود: این بسته‌ها حاوی مواد غذایی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، کنسرو، حبوبات و موادشوینده، مرغ و گوشت مورد نیاز خانواده‌ها است.

فرمانده سپاه چالوش در ادامه با اشاره به تولید مواد ضدعفونی اضافه کرد: با هماهنگی اداره صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی اقدام به تولید برخی از نیازمندی‌های مردم از جمله ماسک، الکل، ژل و مواد ضدعفونی کننده در این شهرستان کردیم.

داغمه چی از تولید ۸ هزار ماسک در روز خبر داد و یادآور شد :۳ کارگاه بزرگ تولید ماسک توسط نیروهای بسیج در شهرستان چالوس راه اندازی شد و بیش از ۱۰۰ کارگاه کوچک خانگی نیز با کمک بسیج سازندگی مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha