اهدای 1000 عدد اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نور

اهدای 1000 عدد اقلام بهداشتی به ستاد مبارزه با کرونا شهرستان نور

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام عیسی توپاحیدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقلام بهداشتی همچون ماسک و الکل ضد عفونی از محل موقوفات تهیه و برای توزیع بین بیماران و مراکز درمانی در اختیار شبکه بهداشت و درمان این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در راستای کمک به کادر خدوم بهداشتی و درمانی شهرستان و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز آن‌ها برداریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به ضد عفونی بقاع و امکان متبرکه این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا افزود: در حال حاضر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع مردم، تمامی بقاع متبرکه این شهرستان تعطیل است.

توپاحیدری در بخش دیگری با توجه به فرا رسیدن سال جدید و تأمین مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، مرحله دوم طرح آستان مهربانی با هدف کمک به مستمندان و خانواده‌های بی بضاعت در شهرستان نور در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های خداپسندانه سازمان اوقاف اجرای طرح دست‌های مهربانی و رسیدگی به نیازمندان جامعه است، تصریح کرد: این طرح باعث انس و الفت هرچه بیشتر اقشار مردم با اوقاف و آشنایی هرچه بیشتر با موضوع وقف و توانمندی وقف در رفع نیازهای جامعه می شود.

اخبار مرتبط

بازسازی محور رویان به بلده نور بدون مشکل اعتباری انجام می‌شود

تصادف، جان سرباز مبارزه با ویروس کرونا را در بابل گرفت

تدوین ویژه نامه نوروزی ویژه طلاب مدرسه علمیه امام صادق چالوس

0 نظر

ارسال نظر

capcha