فعالیت جهادی طلاب و اساتید قائمشهر در مقابله با کرونا

فعالیت جهادی طلاب و اساتید قائمشهر در مقابله با کرونا

حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، از فعالیت حدود ۳۰ طلبه و استاد این مدرسه علمیه در قرارگاه جهادی شهید سلیمانی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان این که قرارگاه جهادی شهید سلیمانی قائمشهر با هدف مقابله با ویروس کرونا و همچنین خدمات رسانی به مردم و بیماران از سوی سپاه شهرستان راه اندازی شده است، افزود: از ابتدای آغاز به کار این قرارگاه جهادی تاکنون خدمات ارزشمندی با هدف مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: طلاب و اساتید داوطلب حاضر در این قرارگاه در سه بخش ضدعفونی امکان عمومی و بیمارستانی، توزیع مواد غذایی و فعالیت در کارگاه تولید ماسک فعالیت دارند.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که کارگاه تولید ماسک قائمشهر در سه شیفت کاری مشغول فعالیت است، تصریح کرد: در این کارگاه تولیدی دو شیفت خواهران جهادی و طلبه و همچنین یک شیفت طلاب برادر در حال تولید ماسک برای بیمارستان و عموم مردم هستند.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که این کارگاه تولیدی روزانه ۱۵۰۰ عدد ماسک تولید می کند، بیان داشت: این ماسک های تولیدی هم در میان مردم و هم سطح بیمارستان ها توزیع می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که امروز همه باید برای مقابله با این بیماری به میدان بیایند، خاطرنشان کرد: تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی می توانیم از شرایط به وجود آمده عبور کنیم.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که طلاب و روحانیان همواره در کنار مردم بوده اند و امروز نیز همان گونه است، بیان داشت: در شرایط فعلی نیز جامعه حوزوی تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا در کنار مردم خواهد ماند.

اخبار مرتبط

۵۳۳ خانوار نکایی در قرنطینه خانگی کرونایی هستند

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل با ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

تقدیردکترکولیوندریئس سازمان اورژانس کشورازاقدامات اورژانس بابل وستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha