کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در بابلسر و قائم‌شهر

کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در بابلسر و قائم‌شهر

حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم حین تولید مواد انفجاری دستگیر و در بازرسی از وی 5 کیلو مواد آتش‌زا کشف کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد، افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجرهای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روزهای پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

*کشف 14 هزار عدد ماده محترقه در قائم‌شهر 

محمد مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر نیز از کشف 14 هزار عدد انواع مواد محترقه و دستگیری عامل توزیع آن در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و دستگیر کردند، بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم 14 هزار و 151 عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شرستان قائم‌شهر استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

اسدی از خانواده‌ها خواست با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha