جامعه قرآنی فارس آماده کمک به مردم استان‌های شمال کشور هستند

جامعه قرآنی فارس آماده کمک به مردم استان‌های شمال کشور هستند

به گزارش  مازند روز به نقل از ایکنا  استان‌های شمالی کشورمان یکی از استان‌های بحرانی در شرایط شیوع کرونا ویروس هستند که تعداد مبتلایان به این ویروس در این استان‌ها بالاتر از برخی از استان‌های کشور است.

از این رو محمد حسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس تماس تلفنی با مدیران اتحادیه‌ استان‌های گیلان و مازندران برقرار کرد که در این تماس وی ضمن ابراز همدردی با آنان و عرض خداقوت به آنان به دلیل خدمات جهادی که به مردم در این شرایط دارند، از فعالیت جهادگران قدردانی کرد.

اسلامی همچنین به نمایندگی از جامعه قرآنی استان فارس آمادگی قرآنیان این استان را برای انجام هر گونه همکاری و کمک به مردم این استان‌ها اعلام کرد.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس این همکاری‌ها را شامل ارسال کمک‌های خیرخواهانه خیران و نیک‌اندیشان و همچنین اعزام نیروهای جهادی به این استان‌ها برای کمک به مردم عنوان کرد.

بنا بر این گزارش، طی هفته‌های اخیر و در شرایط شیوع کرونا، جامعه قرآنی استان فارس به شیوه‌های مختلف به کمک حوزه سلامت آمدند از قبیل راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، اعزام گروه‌های جهادی برای ضدعفونی معابر شهری و محلات مختلف و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های معیشتی در میان مناطق محروم و کمتر برخوردار استان.

این فعالیت‌ها به ویژه در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز با قوت خود ادامه دارد و جهادگران قرآنی دوشادوش بسیجیان و سایر نهادهای خدماتی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha