تعطیلی همه مراکز تفریحی و اقامتی مازندران

تعطیلی همه مراکز تفریحی و اقامتی مازندران

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری صداوسیما، سیف الله فرزانه گفت: با همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تاسیسات گردشگری و براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی ، این تعطیلی ادامه خواهد داشت.
او با اشاره به وجود بیش از ۳۵۰۰ مجموعه گردشگری تفریحی ، اقامتی و پذیرایی در استان گفت: روسا و کارشناسان این اداره کل به صورت مستمر بر اجرای این مصوبات نظارت دارند و تا امروز بیش از ۵ هزار مورد بازدید از این تاسیسات شده است.
مدیر کل میراث فرهنگی استان مازندران گفت: در راستای سرعت بخشی و افزایش کیفیت نظارت ، از ظرفیت خوب نیرو‌های یگان حفاظت میراث فرهنگی استان استفاده شده است.
فرزانه با اشاره به اهمیت و توجه به هشدار‌ها و موارد ایمنی از  وزارت بهداشت گفت: «قطعا، امن‌ترین فضا برای هموطنان در این ایام، منازل آن‌ها خواهد بود، تا با این همراهی، به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.»
او همچنین با اشاره به نظارت و ساماندهی خانه مسافر گفت: با همراهی نهاد‌های انتظامی ، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تبلیغات و تابلو‌های خانه‌های استیجاری در سطح شهر و جاده‌های بین راهی جمع آوری شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: شماره تلفن ۳۳۳۹۱۰۰۷ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی، آماده دریافت پیام‌ها و معرفی موارد اقامت در خانه‌ها و ویلا‌های استیجاری خواهد بود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha