کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر دست ساز در مازندران

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر دست ساز در مازندران

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان و ورود دستگاه قضایی استان بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر دست ساز کشف و 4 نفر نیز دستگیر شدند.
وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با دستگاههای امنیتی و قضایی، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را میتوان جزء اولویت دارترین آسیب های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاههای فرهنگی نسبت به آسیب های جبران ناپذیر آن روشنگری کنند.
رئیس کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه، سیاست های مقابله با مواد مخدر گرچه سیاست‌های موثری است، گفت: بی شک در امر مقابله با اعتیاد کافی نخواهد بود و بر اساس پژوهش انجام شده بهترین راه حل در کنترل و مقابله با اعتیاد،پیشگیری و ارائه آموزش مثمر ثمر به عموم افراد جامعه علی الخصوص  نوجوانان و جوانان است.
اکبری خاطر نشان کرد: هدف دستگاه قضایی استان و نیروی انتظامی و امنیتی،پاکسازی معابر و خانه های آلوده به مواد مخدر و ایجاد جامعه امن برای رشد و بالندگی جوانان است.

اخبار مرتبط

افزایش 14 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

0 نظر

ارسال نظر

capcha