شهریه اسفندماه مهدکودک‌ها را خانواده‌ها باید پرداخت کنند

شهریه اسفندماه مهدکودک‌ها را خانواده‌ها باید پرداخت کنند

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری فارس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عناوین «معضل تعطیلی مهدکودک‌ها و پرداخت نکردن اجاره و حقوق مربیان با شیوع کرونا» و «معضل پرداخت شهریه کودکان در مهدکودک‌ها در روزهای تعطیل کرونایی»خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند.

در توضیح این سوژه آمده است، با توجه به شرایط حاکم در جامعه که به دلیل ویروس کرونا اکثر دستگاه‌های اجرایی تعطیل می باشد بعضی از مدیران مهدکودک‌ها با ارسال پیامی به والدین آنها را وادار به پرداخت شهریه می‌کنند.

همچنین با توجه به تعطیلی مهدکودک‌ها، مدیران اجاره مهدکودک‌ها و حقوقشان مربیان را از کجا دریافت کنند؟ آیا تدابیری اندیشیده‌اید؟ بسیاری از مربیای مهد با همین حقوق مهد زندگی‌شون پیش می‌رود.واقعا باید چیکار کرد؟

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: براساس قراردادی که بین مهدهای کودک و خانواده‌ها بسته شده در صورت انصراف خانواده‌ها در آن ماه شهریه همان ماه را بدون غذا باید پرداخت کنند.

وحید حسین‌زاده افزود: خانواده‌ها باید انصراف خود را به‌صورت کتبی تحویل دهند که در این صورت شهریه اسفند ماه را باید بدون غذا پرداخت کرده و ملزم به پرداخت شهریه فروردین نیستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به شرایط بیماری، مقرر شد بسته‌های حمایتی از جمله دوره تنفس برای تسهیلات و همچنین اختصاص تسهیلات کم‌بهره برای مدیران مهدهای کودک در نظر گرفته شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha