دستگیری هفت محتکر لوازم بهداشتی در مازندران

دستگیری هفت محتکر لوازم بهداشتی در مازندران

به گزارش مازند روز به نقل از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ  علی عارف نژاد گفت : این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی به بازدید ۲ هزار و ۲۵۳ واحد صنفی در سطح استان توسط گشت های مشترک اداره نظارت براماکن عمومی پلیس و دستگاه های مرتبط اشاره کرد و گفت: در این ارتباط ۱۵۶ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شد.

سرهنگ عارف نژاد توضیح داد: ۵۳۷ هزارو ۹۰۰ عدد انواع دستکش، ۲۰ هزار و ۳۰ عدد ماسک، یک هزار و ۲۴۳ لیتر الکل و مواد ضد عفونی کننده و ۵۳ هزار عدد سایر لوازم بهداشتی از محتکران کشف و ضبط شده است.

طبق مصوبه وزارت بهداشت تمامی اقلام بهداشتی و درمانی احتکاری کشف شده ،باید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی همان منطقه قرار بگیرد تا بین مردم توزیع شود.

سرهنگ عارف نژاد گفت : برای پیشگیری از هرگونه تخلفات صنفی ضمن برگزاری جلسات متعدد با متصدیان واحدهای صنفی ۲۰۸ گشت تلفیقی با همکاری ماموران اداره بهداشت و درمان و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به بازدید از واحدهای صنفی در سطح استان مشغول هستند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران افزود: برای تسریع در روند شناسایی افراد مبتلا به بیماری کرونا، مرکز درمانی فرماندهی انتظامی استان برای انجام تست تب سنجی و همکاری با کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان در ۵ محور ورودی استان مستقر است.

وزارت بهداشت آمار بیمارانی را که ابتلایشان به کرونا در استان تایید شده تا امروز یکشنبه ۶۲۰ نفر اعلام کرد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha